• Ik heb een vraag en nu voel ik me stom. Moet je verhaal persée geactiveerd zijn als je hem wilt laten béta-readen? En hoelang duurt het ongeveer voordat dat het gecontroleerd is?
    Want als het een maand duurt heeft het ook weinig zin, alhoewel je dan wel goed vooruit kunt lopen op de hoofdstukken..


    Ik ben gemeen xoxo

    Nee, het hoeft niet geactiveerd te zijn.
    Hoelang het duurt, geen idee, is verschillend I guess.


    I live for the applause, you will die for it.

    nee hij hoeft niet geactiveert te zijn.

    hoelang het duurt? ligt er aan of er veel mensen zijn die op de wachtlijst staan


    "Ignite, my love. Ignite."

    Je verhaal hoeft niet geactiveerd te zijn hoor. En het ligt eraan hoelang het duurt, het gaat de laatste tijd wel snel (volgens mij), aangezien er niet meer zoveel aanvragen zijn. Het ligt er natuurlijk ook aan hoe snel je aanvraag wordt aangenomen door een bèta, maar ik denk dat die tijd heel erg zal meevallen. (:

    Hmmm ..
    Geen idee eigenlijk, haha :'D. Al denk ik wel dat je hoofdstuk geactiveerd moet zijn.. De-activeer anders even een hoofdstukje en kijk of er 'vraag een bèta-reader aan' naast staat? Dan weet je het meteen :Y)
    Verder varieert dat. Als er veel aanvragen zijn, zal het automatisch langer duren.
    Maar er is zo'n systeem dat het niet langer dan een maand mag/kan (?) duren, dus don't worry :Y).
    x


    Has no one told you she's not breathing?

    FF een vraagje wat is Beta readen precies ik zit al een tijd op quizlet maar ik snap hier nog steeds helemaal niets van kan iemand me dit uitleggen?


    love my friends

    Cieltje schreef:
    FF een vraagje wat is Beta readen precies ik zit al een tijd op quizlet maar ik snap hier nog steeds helemaal niets van kan iemand me dit uitleggen?


    beta readen houd gewoon in dat een van de beta's (bijv. ik) je ingezonden verhaal controleert op spelling, verhaallijn etc etc etc.^^

    [ bericht aangepast op 9 okt 2010 - 20:41 ]

    Cieltje schreef:
    FF een vraagje wat is Beta readen precies ik zit al een tijd op quizlet maar ik snap hier nog steeds helemaal niets van kan iemand me dit uitleggen?

    Wanneer je twijfelt of je verhaal/hoofdstuk wel goed genoeg is en of er niet te veel fouten in staan, kan je het laten nalezen door Beta-readers. Dat zijn mensen die jouw verhaal zo nodig verbeteren.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    ok dank je want ik snapte hier dus ff niks van dus als je heel slecht kan schrijven let op spellen dan laat je het nakijken thx van jullie allemaal


    love my friends