• oke het klinkt raarmaar hoe kun je erachter komen of je bisexueel bent ?
    wat voel je dan presiec want soms voel ik me weer prettig bij jongens en soms ook weer bij jongens ,kunnen jullie mij helpen ?

    Nah het is gewoon een gevoel dat je hebt, je voelt toch of je een jonge/meisje leuk vind? nou als je heel vaak meisjes leuk vind kan je best bi zijn, maar dat hoeft natuurlijk niet. Eigenlijk kan alleen jij zeggen of je Bi bent of niet, het is jouw gevoel :)

    En het best kom je natuurlijk achter om het gewoon uit te proberen ;)


    You can never wear to much black

    je moet het ondervinden. Je zit nu eenmaal in je puberteit en dat is nu eenmaal een periode waar je wat op zoek gaat naar jezelf en o.a. naar je geaardheid. x3


    A. ikmisje.

    dat voel je ;]
    Maar like, het zit ook in de 'Pubbertijd' Je gaat dingen uitproberen eznu. teminsten dat heb ik egens gelezen.. x']


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nah het is gewoon een gevoel dat je hebt, je voelt toch of je een jonge/meisje leuk vind? nou als je heel vaak meisjes leuk vind kan je best bi zijn, maar dat hoeft natuurlijk niet. Eigenlijk kan alleen jij zeggen of je Bi bent of niet, het is jouw gevoel :)

    En het best kom je natuurlijk achter om het gewoon uit te proberen ;)



    meetstal heb ik een prettig gevoel bij meisjes en dan ook weer bij jongens .

    (...)


    meetstal heb ik een prettig gevoel bij meisjes en dan ook weer bij jongens .


    Dat heb ik ook ^^ maar ik voel ook dat ik me bij dat ene meisje veeeel en veeeel prettiger voel dan dat ander meisje en die jongen vind ik veeeeel leuker dan die jongen die al 3x bij me heeft gelogeerd en er heel mooi uitziet :P

    Ik bedoel het is niet raar dat je op het ene moment een jongen wil en het andere moment een meisje het is net waar je je op dat moment prettig bij voelt. Soms is dat heel ingewikkeld en lastig maar als je gewoon je gevoel achterna gaat vind je vanzelf wat je het prettigst vind ^^


    You can never wear to much black

    daar kun je zrlf het beste achter komen


    love is dead and dead is love