• Mijn ID kaart is nu bijna een week verlopen en nee ik heb nog helemaal geen tijd gehad om een nieuwe aan te vragen (lees: ik heb stage en als ik uit stage kom is het gemeentehuis al gesloten)...
    En ik ga dus zaterdag naar Amsterdam, tijd voor een nieuwe ID aanvragen heb ik deze week al helemaal niet en dan had ik hem anders nog niet voor zaterdag gehad...

    Mijn vraag was dus: als je bijv. drank wil halen in Amsterdam als je uitgaat ofzo en ze willen je ID zien, gaan ze dan moeilijk doen omdat die verlopen is? Of is alleen de politie op straat zo dat ze moeilijk gaan doen? :Y)


    dream, dare, fly!

    Politie doet niet moeiljk. Toen ze mij vorige week aanhielden, en ik zei dat ik hem niet bij had, schudde die klotevent zijn hoofd en zei van 'jeugd van tegenwoordig,' Die agent naast hem zei van; 'achja, niemand heeft hem tegenwoordig meer bij, laat maar zitten,' Toen stelde ze een paar vragen, en mocht ik weer weg :Y)


    we were always meant to say goodbye.

    Nee joh, die mensen die drank serveren willen alleen maar money. Daar gaan ze zich echt geen zorgen om maken. Als duidelijk te zien is dat je 16 bent(geweest), dan is er geen probleem.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Geloof me: niemand maakt zich er druk om, het is alleen belangrijk om een geldig ID te hebben als je wordt aangehouden (en dan de iets serieuze "misdaden" ) of als je naar het buitenland gaat.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2010 - 10:18 ]


    It's time to be happy again.

    Okay thanks :3


    dream, dare, fly!

    Nee, ze kijken alleen naar je geboortedatum als je drank haalt.


    Your make-up is terrible

    thanks everybody (:
    Mag slotje op (A)


    dream, dare, fly!

    > Slotje op verzoek van de user (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.