• Morgen hebben we een jaar. En hij zegt nu net dat ie t wil uitmaken. En dat wil die, omdat ie uit wil met ze vrienden. Hij is dit weekend uit geweest en dat wil die vaker. En dan wil die ook vrijheid hebben en niet gebonden zitten en zich inhouden.
    Ik voel me echt té slecht voor woorden.
    Hij heeft niet definitief gezegd dat het nu uit is, maar hij zei wel dat ie het uit wil maken. Hij ''weet niet zeker'' of die nog wel een relatie wil. En hij zegt dat hij gaat nadenken of ie nog wat met mij wil, dus ik zei; ''daar hoef je niet over na te denken, je weet toch wel of je nog wat met me wil of niet?''
    Waarop hij alleen ''nee'' antwoordde en verder niks.
    Maar goed, ik zit hier dus echt verschrikkelijk te huilen want het kwam zo onverwachts, omdat alles vóór gister nog helemaal perfect was..


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik heb het gevoel dat die jongen iets gedaan heeft waar jij niet van mag weten ofzo ;x Maarja, da's mijn instinct (;
    Ik kan je hier eigenlijk niet mee helpen, ik weet er echt niks van. Sorry ;x En veel sterkte (;


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik zou het uitmaken als ik van jou was. Als hij er niet zeker van is, is dat al geen goed teken + dan weet hij ineens hoe het is als het uit is met jou. Wss komt hij dan terugkruipen op blote knieën. En zoniet, ander & beter, sneller & heter.


    None but ourselves can free our minds.

    Strobelight schreef:
    Ik zou het uitmaken als ik van jou was. Als hij er niet zeker van is, is dat al geen goed teken + dan weet hij ineens hoe het is als het uit is met jou. Wss komt hij dan terugkruipen op blote knieën. En zoniet, ander & beter, sneller & heter.

    Hij komt echt niet terug. Hij wil gewoon vrij zijn met uitgaan. Vorige week vroeg ik nog aan hem of die niet vaker uit wilde. Toen zei hij nee ik vind het juist goed zo. En nu zit ie alles wat wij dus samen doen/deden in een weekend af te kraken en wil die gewoon met ze vrienden uit en niet met mij saai thuiszitten. Nu heb ik dus echt het gevoel dat ik gewoon een jaar lang zijn tijd heb zitten verspillen.. En hij wil er niet over praten nu.. en ik kan hier gewoon niet tegen want ik wil duidelijkheid.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    2Nurd schreef:
    (...)
    Hij komt echt niet terug. Hij wil gewoon vrij zijn met uitgaan. Vorige week vroeg ik nog aan hem of die niet vaker uit wilde. Toen zei hij nee ik vind het juist goed zo. En nu zit ie alles wat wij dus samen doen/deden in een weekend af te kraken en wil die gewoon met ze vrienden uit en niet met mij saai thuiszitten. Nu heb ik dus echt het gevoel dat ik gewoon een jaar lang zijn tijd heb zitten verspillen.. En hij wil er niet over praten nu.. en ik kan hier gewoon niet tegen want ik wil duidelijkheid.


    Ik zou het net zoals Strobelight zelf maar uitmaken, eerlijk gezegd. Met iemand verder gaan die niet voor de volle honderd procent zeker weet of hij wel met jou verder wil, gaat toch niet opschieten. Dan hebben jullie misschien nu nog een tijdje, maar op een gegeven moment loopt het dan waarschijnlijk toch wel mis. En heel even eerlijk, wil jij eigenlijk wel jouw tijd verspillen aan een persoon die niet zeker weet of hij wel bij je wil zijn? Je verdient echt beter dan dat, geloof me.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2010 - 19:08 ]


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Strobelight schreef:
    Ik zou het uitmaken als ik van jou was. Als hij er niet zeker van is, is dat al geen goed teken + dan weet hij ineens hoe het is als het uit is met jou. Wss komt hij dan terugkruipen op blote knieën. En zoniet, ander & beter, sneller & heter.


    your eyes are like stars in the night.

    Vage gozer.
    Misschien - hoe hard het ook nu klinkt - maar beter zo.
    Sterkte ermee!(flower)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Kappen dermee.


    ars moriendi

    Ik zou het zelf uitmaken als ik jou was. Ik denk dat ie iets heeft gedaan wat jij niet wilt weten.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    AveMaria schreef:
    (...)

    Ik zou het net zoals Strobelight zelf maar uitmaken, eerlijk gezegd. Met iemand verder gaan die niet voor de volle honderd procent zeker weet of hij wel met jou verder wil, gaat toch niet opschieten. Dan hebben jullie misschien nu nog een tijdje, maar op een gegeven moment loopt het dan waarschijnlijk toch wel mis. En heel even eerlijk, wil jij eigenlijk wel jouw tijd verspillen aan een persoon die niet zeker weet of hij wel bij je wil zijn? Je verdient echt beter dan dat, geloof me.

    En Amen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik weet niet maar zoals hij doet heeft hij misschien iets gedaan tijdens 'het uitgaan' met zijn vrienden. Je kan het inderdaad beter dan zelf uitmaken ookal vind je het niet fijn, je weet nu toch dat hij het gaat uitmaken..


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    NYC schreef:
    Ik zou het zelf uitmaken als ik jou was. Ik denk dat ie iets heeft gedaan wat jij niet wilt weten.


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Ghehe, you know my opinion.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat klinkt echt klote. Na een jaar verwacht je het ook niet zomaar. Volgens mij is er echt iets gebeurd in dat weekend. Misschien heeft hij toch iets gedaan en voelt hij zich nu schuldig, daarom weet hij het niet zeker. Hij wilt je misschien niet kwijt maar vind dat hij jou niet verdient. Echt jammer dat hij niet erover wilt praten.
    Sowieso, uitmaken. Je kan altijd later nog zijn verhaal horen wanneer hij er ook klaar voor is.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Dat klinkt echt klote. Na een jaar verwacht je het ook niet zomaar. Volgens mij is er echt iets gebeurd in dat weekend. Misschien heeft hij toch iets gedaan en voelt hij zich nu schuldig, daarom weet hij het niet zeker. Hij wilt je misschien niet kwijt maar vind dat hij jou niet verdient. Echt jammer dat hij niet erover wilt praten.
    Sowieso, uitmaken. Je kan altijd later nog zijn verhaal horen wanneer hij er ook klaar voor is.

    Ik denk ook inderdaad dat ie iets gedaan heeft. Want voor dat hij uitging was alles nog top. En de dag erna wil die t uit hebben. Maar ja hij zegt dat hij vanavond wil praten.. (Via msn natuuuuuurlijk want hij wil niet in het echt praten, terwijl ik dat dus wel heel graag wil.)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    2Nurd schreef:
    (...)
    Ik denk ook inderdaad dat ie iets gedaan heeft. Want voor dat hij uitging was alles nog top. En de dag erna wil die t uit hebben. Maar ja hij zegt dat hij vanavond wil praten.. (Via msn natuuuuuurlijk want hij wil niet in het echt praten, terwijl ik dat dus wel heel graag wil.)

    Ik vind eigenlijk dat hij jou wel verplicht is om face to face met jou te praten. Succes (flower)