• Loool, echt zo grappig he.
    Ik had gisteravond een vriend van me uitgenodigd. Hij had gezegd dat 'ie wat vrienden uit zou nodigen. Nou, okey, best. Eerst kwamen er twee vrienden. Toen nog is drie erbij. Toen nog een. En toen kwam er opeens een groep mensen van negen personen binnen! Ik zat echt van 'uuuuh.. wát vrienden?' Maarja, het was super gezellig, ook al kende ik het merendeel van de mensen niet XD En ze waren allemaal weer weg voordat mijn moeder thuiskwam ^^
    Duuus, wat deden jullie gisteravond:P?


    Life is hard and then we die

    Gisteravond niks.
    MAar gisxtermiddag heb ik me haartjes bruin laten verven bij de kapper. (:


    Never wait for perfection, just make it.

    Wel beter dat ze weg waren voordat je moeder thuiskwam. Mijn moeder zou dat persoonlijk niet zo leuk vinden als ik niet gemeld had dat er zoveel mensen zouden komen -ook al wist je dat niet dan-
    Maar fijn dat het zo gezellig was (:

    Ik heb gisteravond ehm, Voice Of Holland gekeken met mijn moeder en haar vriend, en dat was wel gezellig :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    gisterenavond met keelontsteking en oorontsteking op bed liggen ;']

    [ bericht aangepast op 2 okt 2010 - 11:05 ]


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    TV kijken en trainen. Saai hé? (nerd)


    Hope goes lost but never dies.

    Heatherfield schreef:
    Wel beter dat ze weg waren voordat je moeder thuiskwam. Mijn moeder zou dat persoonlijk niet zo leuk vinden als ik niet gemeld had dat er zoveel mensen zouden komen -ook al wist je dat niet dan-
    Maar fijn dat het zo gezellig was (:

    Ik heb gisteravond ehm, Voice Of Holland gekeken met mijn moeder en haar vriend, en dat was wel gezellig :'D
    Ze wist het wel hoor, ik had het meteen gemeld :P Alleen wilden ze dat ze er allemaal uit waren voordat ze terug was. Dat is me gelukt =D En er was niet eens zoveel troep :D


    Life is hard and then we die

    Ik ben in slaap gevallen en werd rond 10 uur weer wakker, toen ben ik achter msn gegaan en lachte ik me verrot. x'DD


    *insert philosophical cringe expression here*

    OHMYMESSI schreef:
    TV kijken en trainen. Saai hé? (nerd)


    wat voor'n training??

    ehm ik heb tv gekeken, voice of holland, aan de telefoon gehangen met een vriendinxD


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ik had gisterenavond een openingsbal van stijldansen. (krul)
    Maar goed van je dat je ze allemaal weg hebt gekregen voordat je moeder thuiskwam! (:

    Haha, dat zijn nog eens gezellige avonden!
    Ik had een date gisteravond (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Haha, ik heb mijn vrienden toen verstopt in het bos in mijn tuin :Y)
    gisteren heb ik niet echt iets gedaan ^^


    We're hiding behind skin that's too tough

    relaxen en zo boek lezen voice of holland kijken en lui wezen en natuurlijk compurteren en nu moe(doeg);)xD(typing):(

    Ik heb gisterenavond...
    Eigenlijk niets boeiend gedaan.


    effort never betrays you

    naar de kermis gaan xD


    ik ga het maken, puur omdat jij zei dat ik dat niet kon

    Niets. Naja, verhuizen naar m'n vader, en TS3 spelen. Ik was echt super moe gisteren XD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Hahaha!
    Ik had gister een feest van een jongen die ik niet kende, maar het was wel echt onwijs leuk. Heb een leuke jongen ontmoet, dus nu hopen dat hij me misschien een beetje kan afleiden van mijn crush. (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?