• Loool, echt zo grappig he.
    Ik had gisteravond een vriend van me uitgenodigd. Hij had gezegd dat 'ie wat vrienden uit zou nodigen. Nou, okey, best. Eerst kwamen er twee vrienden. Toen nog is drie erbij. Toen nog een. En toen kwam er opeens een groep mensen van negen personen binnen! Ik zat echt van 'uuuuh.. wát vrienden?' Maarja, het was super gezellig, ook al kende ik het merendeel van de mensen niet XD En ze waren allemaal weer weg voordat mijn moeder thuiskwam ^^
    Duuus, wat deden jullie gisteravond:P?


    Life is hard and then we die

    Gewoon, achter de laptop gezeten en fanfictions lezen. -dat is wat ik doe als ik me verveel-


    All this dampness is damp.

    Hihi, weet je wat wel heel erg leuk was? Dat er maar drie meisjes waren, en voor de rest jongens. Single jongens. :Y)


    Life is hard and then we die

    Ik heb met Charissa een film gekeken. En toen ging m'n moeder werken (nachtdienst) en werd Charissa opgehaald. Toen was m'n zus al uit, dus was ik home alone. Dus ging ik nog maar wat msnen met m'n crush, maar toen ging hij slapen, heb ik nog 2 hoofdstukken in m'n boek gelezen en gaan slapen :Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Tv gekeken onder een lekkere warme deken :Y)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    PUKKELxDING schreef:
    Hihi, weet je wat wel heel erg leuk was? Dat er maar drie meisjes waren, en voor de rest jongens. Single jongens. :Y)

    That's very nice yes._O_


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    ziek op bed liggen waarschijnlijk met koorts:(


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Dat zal ik maar niet vertellen.. (A)
    Maar das wle kei gezellig :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Gisteravond deed ik wat ik altijd doe als ik bij mijn vriend ben (krul)


    -

    Haha, vet ;D
    Ik heb gisteravond gewerkt tot 9 uur, daarna gegeten, even teevee gekeken en toen ging ik slapen zodat ik vanmorgen om 6 uur op kon staan - wat uiteindelijk niet lukte, want ik kwam opeens tot de ontdekking dat het al half 7 was...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    niks xD


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor