• hoi wil je praten met mij of een ander snap je
    praat met elkaar heb je problemen meldt dat
    xxxxxxxxxxxx marjolein_O_(hoera):D(doeg)(typing)(cool)(dance)

    ik heb 2 puppy's op school achter me aan. -2 jongens zitten achter me aan- maar ik ben nie verliefd op hun maar zij wel op mij. vooral een jongen . en ik heb ECHT alles geprobeerd ik raak ze nie kwijt.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Haha, that's the spirit :D


    Life is hard and then we die

    cutegirl13 schreef:
    ik heb 2 puppy's op school achter me aan. -2 jongens zitten achter me aan- maar ik ben nie verliefd op hun maar zij wel op mij. vooral een jongen . en ik heb ECHT alles geprobeerd ik raak ze nie kwijt.

    Zeg gewoon dat je het niet wil.


    make cake, not war

    Gewoon even een vraagje,waarom zegt iedereen altijd dat je moet praten ook al wil je het niet(dit is niet op jouw maar in het algemeen).


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    Gewoon even een vraagje,waarom zegt iedereen altijd dat je moet praten ook al wil je het niet(dit is niet op jouw maar in het algemeen).


    omdat mensen altijd alles willen weten en willen helpen ookal kunnen ze dat niet ....


    #WWED - What Would Emma Do?

    Kijk, jij snapt het!


    *insert philosophical cringe expression here*

    cutegirl13 schreef:
    ik heb 2 puppy's op school achter me aan. -2 jongens zitten achter me aan- maar ik ben nie verliefd op hun maar zij wel op mij. vooral een jongen . en ik heb ECHT alles geprobeerd ik raak ze nie kwijt.

    Je gewoon omdraaien en ze neermeppen XD
    Maar mensen vindne mij altijd eng! XD


    behind very angel is a demon

    @ cutegirl13
    weetje ben je naar je leraar geweest want zoon probleem heb ik gehad ik ben naar mijn lerares geweest zij deed er echt wat aan snap je en anders licht je ouders in(Y)

    Haha, ik heb ook iemand achter me aan lopen. wat ik wel snap want ik ben natuurlijk een geweldig persoon (krul). Maar het is een zeer vervelend iemand, en ik ben eigenlijk gewoon te lief om duidelijk te maken dat ik haar echt niet mag. En zij maar denken dat ik haar BFF ben ofzo. ):


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik wil iemand neerschieten, meer niet.


    No growth of the heart is ever a waste

    cutegirl13 schreef:
    ik heb 2 puppy's op school achter me aan. -2 jongens zitten achter me aan- maar ik ben nie verliefd op hun maar zij wel op mij. vooral een jongen . en ik heb ECHT alles geprobeerd ik raak ze nie kwijt.

    :') Zeggen dat je ze niet wil?

    en als ze door gaan
    dan moet je de politcie inlichten

    PUKKELxDING schreef:
    Haha, that's the spirit :D


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Ivan schreef:
    Ik wil iemand neerschieten, meer niet.

    Mag ik helpen?
    Ik beeld me namelijk gewoon in dat het een bepaalde persoon is.
    Dan mag jij me ook helpen :Y)


    Has no one told you she's not breathing?

    Turn schreef:
    Kijk, jij snapt het!


    All this dampness is damp.