• vandaag ben ik verhuisd en eigenlijk mis ik mijn oude school en vrienden wel HEEEEEEEEEEEL erg ! :O Kennen jullie dat probleem ?

    Is het heel ver weg dan? Je kan toch ook elkaar weer opzoeken?


    it's so empty living behind these castle walls

    nee, nooit verhuisd wat ik graag zou willen dichter naar me school toe


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Waarnaar ben je verhuist ?
    Ik ervaar het nu helemaal,ik wil niets liever dat terugkeren naar de plek die ik 'Thuis' noem.


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ik ben heel vaak verhuisd toen ik klein was. Het liefste zou ik nu weer weggaan, ik heb een hekel aan dit %&%&&@$#%&-dorp.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    je kan elkaar elke dag bellen! :) in het weekeind kan je afspreken, en misschien kunnen jullie allebei voor een cam zorgen?
    het is sowieso ook hoe langer je iemand niet ziet, hoe leuker het is om elkaar na een tijd weer te zien!

    alsnog , wel sterkte :P

    Ik ben 2 keer verhuisd, maar toen was ik erg klein dus vond ik het minder erg.

    Ik ben 1 keer verhuisd maar wel in hetzelfde dorp. WE zouden naar een ander dorp gaan, maar toen kwam dit huis te koop te staan en mijn moeder vond het altijd al een mooi huis. Dus zodoende.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Ik ben 2x verhuisd. Eén keer toen ik net geboren was, toen bleven we in hetzelfde dorp. Eén keer in groep 8, ook in hetzelfde dorp gebleven (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ik ben 1x verhuisd, maar zijn in hetzelfde dorp gebleven


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Diaphanous schreef:
    ik ben 1x verhuisd, maar zijn in hetzelfde dorp gebleven


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik ben 1 keer verhuisd vanuit Noord-Holland naar Friesland toen ik ongeveer 3 of 4 was en rond mijn tiende nog een keer, maar toen bleven we in hetzelfde dorp.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    1x, we zijn in hetzelfde dorp gebleven.

    Sterkte! (flower)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik ben een keer verhuist, toen gingen we drie straten verder op wonen. dus ik ken het probleem niet. maar je kunt elkaar toch altijd nog opzoeken in weekeinden enzo.


    Everything is worse without music.

    jep kom uit duitsland toen ik vier was zijn we naar turkije verhuist toen ik 6 was naar nederland en nu wonen we in KL

    [ bericht aangepast op 3 okt 2010 - 11:45 ]


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.