• Oke oke, er is een jongen op mijn school die ik wel.. leuk vind. -nog- niet verliefd ofzo, maar ik vind hem gewoon leuk. En blijkbaar moet dat ook wel wederzijds zijn want in berichtjes dat ik van hem kreeg stond er vb. in van 'kvind u wel een toffe' of 'I like u'. Een goede vriendin die ook op mijn school zit zegt ook dat hij naar me lacht enzo, en een vriendin die niet op mijn school zit, maar wel alles hier van weet, zegt ook wel dat hij me ziet zitten.

    Tot daar ver geen probleem. Maar ik ken hem nog maar amper een week, en eergisteren heb ik maar voor de eerste keer in "real life" met hem gesproken. Ik had hem al een tijdje op Facebook, maar sinds kort dus ook op msn.

    Maar gisteren en vandaag doet hij zo.. anders tegen mij. In sms'en antwoordt hij "kort" zoals 'Phaha xd x' of 'Hahaha xp x', of op msn als ik hem vraag of alles goed gaat cv antwoordt hij alleen maar 'Uhu, mdu?', in plaats van met emoticons te spreken of weet ik veel wat. Daarjuist was hij nog online op Facebook, maar toen ik hem iets zei op de chat antwoordde hij ook niet.

    Nu weet ik niet of ik me zorgen hoef te maken of niet. Misschien vindt hij me niet meer leuk fso? Ik durf hem geen bericht sturen met de vraag van 'Wat is er?' ofzo in, want dan denkt hij misschien van "Ze is daar weer, hoor. -.-" Wat moet ik nu doen? /:

    [ bericht aangepast op 3 okt 2010 - 17:42 ]


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Play hard to get. Op die manier kom je erachter of hij je echt leuk vindt of niet.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Play hard to get. Op die manier kom je erachter of hij je echt leuk vindt of niet.

    Dus wat moet ik dan volgens jou doen/sturen/zeggen?


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Play hard to get ;) dat moet je doen :P

    Tillylicious schreef:
    (...)
    Dus wat moet ik dan volgens jou doen/sturen/zeggen?

    Iig niet altijd de eerste stap zetten naar hem. Zo zit ik zelf ook in elkaar :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Nensiix schreef:
    Play hard to get ;) dat moet je doen :P

    Ja, maar wàt moet ik dan precies doen of zeggen? xs Hij is dus nu op Facebook én msn, en ik wil gewoon beginnen met een "normaal" gesprek, en niet meteen zo van "Waarom doe je zo tegen mij?", snap je.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ivan schreef:
    (...)
    Iig niet altijd de eerste stap zetten naar hem. Zo zit ik zelf ook in elkaar :']

    Hmm, dus ik moet wàt doen? xs


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ik zou voorlopig gewoon ff niks laten horen, en alleen antwoorden als hij jou aanspreekt.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Erised schreef:
    Ik zou voorlopig gewoon ff niks laten horen, en alleen antwoorden als hij jou aanspreekt.

    Te laat, hij is al op msn.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Tillylicious schreef:
    (...)
    Dus wat moet ik dan volgens jou doen/sturen/zeggen?


    niks.
    wachten tot hij contact zoekt.


    Smiling but close to tears.

    Laat hem maar contact zoeken ;)


    La credenza è una medicina contro il timore