• ///

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 14:01 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben blij voor je! [:

    Ik doe turnen, schoonspringen en lopen.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Body Combat is leuk, alleen wel doodvermoeiend :Y) Ik heb het een tijdje gedaan, maar ik ben ermee gestopt omdat ik geen zin had om dat in mijn eentje te doen, en niemand wou mee, omdat ze daar fysiek geen conditie voor hadden ofzo :')

    Nu doe ik al een halfjaar of meer niets meer, en het bevalt me prima :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ga fietsen met Nikki :D


    Life is hard and then we die

    Gaaf! Het lijkt me ook leuk om bodycombat te doen, maar daar heb ik eigenlijk geen tijd voor...

    Ik doe aan paardrijden, schermen, ga drie keer of meer per week met mezelf hardlopen, en wil nogsteeds met een vriendin opzoek naar een yoga-iets.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    ik fiets al van school naar huis. dat is voor mij al een sport 8D -hallo 7,5 kilometer naar school - maar ik zit pas net op tekenles...


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik rij paard, maar ik wil gaan stoppen. Maar ik wandel erg veel, met de hond.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ik deo al 7 jaar aan judo.


    "Ignite, my love. Ignite."

    ik fiets naar school , rij paard & laat de hond elke dag 2 x uit. voor mij is dat genoeg.
    En nee, erg veel is het niet maar als je het elke dag alle 3 doet & je hebt bloedarmoede is het meer dan genoeg.

    uhmm ik doe al aan theater en piano...(veel leuker dan je denkt) maar als ik een sport zou moeten kiezen dan zou het schermen zijn xD
    dan kan ik mensen prikken en slaan als ze mijn prikken xD


    I lost my dreams when I learnd how to fly!

    Wat leuk voor je. ;D

    Ik doe ritmisch gymnastiek ( dit jaar mijn 4de jaar, ervoor heb ik 10 jaar gewoon turnen gedaan :x ), hiphop dansen en rope skipping. ;D


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    wat leuk (:


    ik ga vijf x in de week fitnessen vanaf volgende week:Y)

    [ bericht aangepast op 1 okt 2010 - 21:31 ]


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Ik doe al 9 jaar aan hockey :'D


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik zit op geen sport:Y)

    ik doe paardrijden en tennis:D


    Er is meer dan alleen zwart en wit

    Oké, lach me niet uit want niemand vind dat het iets voor mij is maar ik ga terug paardrijden.(krul)


    your eyes are like stars in the night.