• Haii!!
    Ik ben dus een nieuw projectje aan eht volgen om snel en veel af te vallen...
    Het is namelijk een combinatie tussen het body-sculpting en het fat-loss programma van zumba... Het is een programma van zo'n 20 dagen en op die 20 dagen zou ik 2 kledingmaten moeten kwijt raken. Ik heb het programma voorgesteld in school omdat mijn vriendin het doet en zij is al 3 kledingmaten kwijt op 2 weken =D En ja, er is nogal wat aanhang, dus we hebben met een groepje van 5 meisjes nu besloten om het eerst thuis uit te proberen (het is met dvd's en ik heb die box gekocht) en als we het dan goed genoeg kunnen gaan we samen lessen geven op school... Wat vinden jullie?? Is het een goed idee?? En zouden jullie eraan meedoen moest er zo'n programma bestaan op jouw school??

    Xx(K)
    PS: dit topic is van mij, Darlien (DreadsSnake)... Gezien ik mijn wachtwoord weer eens kwijt ben mag ik het via Shana haar acount doenxD

    [ bericht aangepast op 1 okt 2010 - 19:42 ]

    Nee, want ik ben blij met mijn kleding maat en gewicht enzo :)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik zou er zeker aan meedoen als er zo'n programma was op mijn school (:


    dream, dare, fly!

    Cool, maar pas als er Tai Bo of Bodycombat gegeven zou worden op school ben ik van de partij :]


    No growth of the heart is ever a waste

    ik zou er wel aan mee willen doen. XD

    (want ik ben in 2 dagen 1 kilo aan gekommen :|)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Nambiar schreef:
    Ik zou er zeker aan meedoen als er zo'n programma was op mijn school (:


    SLOAN.

    Ik zou er zo hard aan mee gaan doen!

    Ik wil dat óók op mijn school!!!


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Nambiar schreef:
    Ik zou er zeker aan meedoen als er zo'n programma was op mijn school (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Bij mij op school kan je btw enkel bio & soort van gezond eten omdat ze niet willen dat we dik worden. Het is zo een 'enkel mooie mensen' school --' niet dat ik mooi ben, ik moet namelijk 5000euro per jaar betalen, maar on topic ; ik zou dus mee doen (':


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ja, dat zou ik zeker doen!


    It's time to be happy again.

    Ohmygaskarth schreef:
    Bij mij op school kan je btw enkel bio & soort van gezond eten omdat ze niet willen dat we dik worden. Het is zo een 'enkel mooie mensen' school --' niet dat ik mooi ben, ik moet namelijk 5000euro per jaar betalen, maar on topic ; ik zou dus mee doen (':

    Naja wij moeten zelf voor ons voedsel zorge xP
    X
    DreadsSnake

    Nambiar schreef:
    Ik zou er zeker aan meedoen als er zo'n programma was op mijn school (:


    make cake, not war