• Ik was dus zo op wikipedia aan het kijken bij 'de dood'. Stonden daar zo lijsten van overleden mensen op doosoorzaak. Onder andere: mensen die zich doodgelachen hebben. En ze hebben zich dus serieus doodgelachen o.o'

    Hebben jullie ook weleens zulke rare, vage dingen gezien waarvan je dacht dat dat dus niet kon?


    To live would be an awfully big adventure

    CarmineG schreef:
    Die mensen zijn gestorven omdat ze, door te lachen, geen adem meer kregen, of waardoor hun hartspieren zo hard samentrokken, dat ze stikten, of stierven.


    dat kan kloppen weetje serieusheb ook paar keer slappe lach gekregen en ik kreeg gwngeen adem o-O maar ze bleven mij aan et lache serieus echt niej leuk..

    mja je kan je ook dood huilen.. heb ik gehoord bij les was er een jonge die zich eigen heeft dood gehuild


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik wil ook zo dood gaan btw. (krul)


    Never wait for perfection, just make it.

    Patos schreef:
    Ik wil ook zo dood gaan btw. (krul)

    Na ik niet,stikken is een van de ergste manieren om te sterven en, volgens mij, stik je dan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall