• Zelfvertrouwen:S
    Inderdaad dat heb ik dus niet...
    Ik maak nooit vrienden op vakantie, omdat ik te bang ben van wat ze van me denken.
    Ik ben 2 jaar achter elkaar gepest geweest door 2 klassen, en ze hebben me dus de grond ingeboort.
    Daardoor ben ik al mijn zelfvertrouwen kwijt.
    Ik vind mezelf een seut...
    Iemand soms tips om weer zelfvertrouwen te krijgen?
    Want ik ben het beu...


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Doe kleren aan waar jij je goed in voelt.

    En als je iemand ontmoet denk dan bij je zelf. Diegene is zelf ook wel eens onzeker. Wij allemaal!


    "Ignite, my love. Ignite."

    idd.
    Iedereen is weleens onzeker.
    En er zal vast wel iemand zijn die jou aardig vindt.


    Food.

    Ik ben meer dan 14 jaar gepest en heb met een heftige manische depressie rondgelopen tot aan zelfmoordgedachten/neigingen toe.
    Op een bepaald punt in mijn leven is er iets gebeurd waardoor ik de knop om kon zetten en nu van mezelf hou, wat anderen ook zeggen of denken.
    Die knop moet je dus gewoon zien te vinden en om te zetten.
    Natuurlijk houd je altijd wel iets van onzekerheid, maar zodra jij je beter voelt en jezelf gewoon accepteert kun je echt alles aan. (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    ik vind je wel aardig.


    "Ignite, my love. Ignite."

    OHMYSETH schreef:
    ik vind je wel aardig.

    dankje (A)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    welkom in mijn wereld. ik had daar ook last van. je moet jezelf trainen . als je iets eng vindt bijvb. iets vragen aan een klasgenoot. gewoon doen en nie bang zijn. het is moeilijk. maar als je meer dingen gaat doen om dat je bang bent. komt je zelf vertrouwen terug(Y)owwww en posetiever denken. zoals ik kan het ik kan het. als je dat vaak genoeg zeg in \je hooft luk dat best wel. en als je iets stom vindt aan je zelf gewoon denken dat je de mooiste bent:Y)-p.s nie te bitch achtig xD-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Weetje dat ik best wel het zelfde heb ;o


    You can't fly unless you let yourself fall.

    cursus Assertiviteitstraining

    ik herken me echt in jou verhaal alleen bij mij is dit wel een langere tijd gebeurd tot klas 2. maar ik heb nu echt veel meer zelfvertrouwen dan eerst. wat bij mij wel heeft geholpen is;alle mensen die van mij houden heb ik dingen laten opschrijven wat leuk en mooi aan mij is. en ik heb ook dingen van mezelf erop gezet dat heb ik op mijn siegel geplakt en elke keer als ik in de spiegel kijk zie ik dat blad met al die leuke dingen aan mij dan wordt ik spontaan weer vrolijk. het kan zijn dat dit niet bij je helpt maar het is zoizo moeilijk om je zelfvertrouwen terug te winnen als je het bent kwijt geraakt maar als je er hard voor vecht lukt het je wel! echt~! ik ben bijvoorbeeld veranderd van een stil verlegen meisje naar een vrolijke gekke puber met zelfvertrouwen.


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Powerpuffboy schreef:
    cursus Assertiviteitstraining

    Dat helpt totaal niet (krul) Dikke onzin is dat :'D


    -

    Ik heb ook heel weinig zelfvertrouwen. Maar bij mij is het probleem dat ik daardoor soms kattig of bazig doe tegen andere, omdat ik me geen houding weet te geven. Ik weet niet waardoor ik geen zelfvertrouwen heb, dus sorry I can't help you.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    i like you!
    maargoed. ehm ik heb het ook, de oplossing. praat gwn met anderen en wees jezelf


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ik heb amper vrienden,Maar gelukkig wel mn family :'D
    Trouwens...Ik weet niet eens wat vrienden zijn,Niemand is te vertrouwen (;


    Je mpp moeder swaa

    ik heb ook geen zelfvertrouwen
    heel vervelend.
    ik heb dus niet echt tips//


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Aangenaam. Mijn zelfvertrouwen ligt lager dan de grond.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.