• Ik was dus zo op wikipedia aan het kijken bij 'de dood'. Stonden daar zo lijsten van overleden mensen op doosoorzaak. Onder andere: mensen die zich doodgelachen hebben. En ze hebben zich dus serieus doodgelachen o.o'

    Hebben jullie ook weleens zulke rare, vage dingen gezien waarvan je dacht dat dat dus niet kon?


    To live would be an awfully big adventure

    doodlachen?
    Daar heb ik echt nog nooit van gehoordxD


    Food.

    Wist je dat etalagebenen/rokersbenen ziektes waren ? xd


    None but ourselves can free our minds.

    Ik wist al dat dat kon.
    Niet rare/vage dingen maar wel wonderlijke dingen.
    Ik heb een keer gelezen dat ze DNA hebben gehaald uit Toatanchamon,hij leefde ongeveer 3300 jaar geleden.
    Dat vind ik dus knap.

    Of ik heb ook ooit gelezen dat het parachute eerder is uitgevonden dan het vliegtuig,zo'n 50 voor christus. Of dat als je nies de lucht met 200 km/h uit je longen word geblazen.

    Zo kan ik nog wel even doorgaan.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2010 - 21:04 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    1975 - Alex Mitchell, Engels metselaar. Lachte 25 minuten non-stop tijdens een aflevering van The Goodies, waarna hij overleed. Zijn weduwe, die getuige was van deze manier van overlijden, stuurde later een brief om de makers van The Goodies te bedanken dat ze de laatste minuten van haar man zo plezierig hadden gemaakt.

    Bij die lag ik helemaal plat xd.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2010 - 21:04 ]


    Never wait for perfection, just make it.

    Zo wil ik ook wel sterven :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Patos schreef:
    1975 - Alex Mitchell, Engels metselaar. Lachte 25 minuten non-stop tijdens een aflevering van The Goodies, waarna hij overleed. Zijn weduwe, die getuige was van deze manier van overlijden, stuurde later een brief om de makers van The Goodies te bedanken dat ze de laatste minuten van haar man zo plezierig hadden gemaakt.

    Bij die lag ik helemaal plat xd.

    Haha, geweldig!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Die mensen zijn gestorven omdat ze, door te lachen, geen adem meer kregen, of waardoor hun hartspieren zo hard samentrokken, dat ze stikten, of stierven.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Elphaba schreef:
    Zo wil ik ook wel sterven :'D

    Gaha, ik ook :')


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Zo eng!!!

    Ik had een keer gelezen over iemand die al 60(ofzo, heel lang iig)de hik had, non-stop. (Dus ook 's nachts, ik snap niet hoe je dan kan slapen). Dat vond ik écht vreemd

    En dat ze door kwallen chromosonen(of iets in die richting) in muizen te stoppen, die muizen licht konden geven!! De ene groen, en de ander blauw.
    En daar was zo'n filmpje bij, bij biologie, dat vond ik ook zo van WTF?...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    ik durf dus echt niet meer te lachen :S

    ik had dat ooit een keer meegemaakt met een vriendin, we hadden de slappe lach en dat ging heeelll lang door, nouja ik wa al gesopt maar zij zat echt vast! en inees leet het wel alsof ze stikte dus ik haar maar zeggen JE MOET ADEM HALEN!! (ik had haar bijna door elkaar gerammeld) haar hoofd was helemaal rood en zo eng!! maar ze heeft het gelukkig overleeft (hoera) maar dat willen we noooooiiiitttt meer mee maken dus hebben we besloten om, als we de slappe lach hebben, we elkaar tot rust brengen, dat is echt niet fijn...


    I lost my dreams when I learnd how to fly!

    Dat is best wel erg, ik weet niet of ik nu nog ga lachen. Haha, ze zeggen altijd lachen is gezond, maar of ik dat nu moet geloven weet ik ook niet..


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Random mensen kunnen informatie op Wikipedia zetten he. Volgens mij is het echt bullshit :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik weet niet of ik dat moet geloven, maar ik vind het eigenlijk wel eng?


    effort never betrays you

    ik wist wel dat je je dood kon lachen (heel letterlijk)
    maar het is best eng

    Dat wist ik niet ;| ik ga nooit meer lachen! hihi oke dat zit er voor mij niet in, ik lach te snel x'D