• im sadddd
    ik heb verdrietttttt
    allemaal door een jonge
    hij doet net alsof ie me leuk vind,
    vind ik hem ook leuk,
    heeft hij verkering met een ander;;;(

    Arghh players.. wat heb ik daar een hekel aan..


    ars moriendi

    Wat een kutlul zeg!


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Nou, als hij doet alsof hij je leuk vind, maar ondertussen verkering met een ander heeft, is hij geen leuke jongen. Je verdient beter, absoluut!


    wth.

    titels mogen niet alleen uit emoticons bestaan.
    Maar, dat is dus echt een naaistreek ;o

    > Titel aangepast. Titels mogen inderdaad niet uit alleen emoticons bestaan.
    > Verplaatst naar 'relatie'.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Arg! Dat is echt hatelijk! :S Er zijnn tegenwoordig gewoon te veel players in de wereld. (N)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    dat is echt zo'n kutstreek! ik haat het als mensen dat soort dingen altijd doen.


    Everything is worse without music.

    Ach, op een dag maakt hij hetzelfde mee. En dan kun jij hem keihard uitlachen. n.n


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Pinup schreef:
    Ach, op een dag maakt hij hetzelfde mee. En dan kun jij hem keihard uitlachen. n.n


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Pinup schreef:
    Ach, op een dag maakt hij hetzelfde mee. En dan kun jij hem keihard uitlachen. n.n

    Laat ik nou net precies hetzelfde meegemaakt hebben : D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    Laat ik nou net precies hetzelfde meegemaakt hebben : D

    ik ook
    echt een naaistreek zeg
    vuile player (N)

    Wat een naaistreek. Kutjong.


    Olive

    o-O ik zou bijna denken dat ik deze topic heb aangemaakt o-O
    Serieus ik zit nu int precies hetzelfde o-O kwam er vandaag achter dat de jonge die ik leuk vind al 2 dagen een ander heb.. en hij heeft al toegeven dat hij me leuk vind/vond o-O hij heeft vorrige week nog aangeboden om mij op te warmen =O alleen et was laat..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Wat een aso, jemig hee. Achja, jongens tegenwoordig..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'