• oke ik heb een probleem. ik wil zoooooooooooooooooo graag op teken les maar we hebben het geld er niet voor.het is 260 euro voor 34 lessen.maar ik wil er zooooooooooo graag op dat mijn ouders er wel 5 euro van mij zakgeld af mogen halen. ik word echt verdrietig als ik er nie op mag.
    want ik wil later iets met tekenen en schilderen doen. en als ik er op gaa gaa ik naa de middelste klas voor gevorderden . je hebt ook een gevorderden klas maar die is voor ECHTE mensen die ECHT goed kunnen tekenen of het bijna ECHT is.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Zoek een baantje dannnn.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    moelijk he als je nog NIET kan werken. en niet mag -.-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    -> typfoutje uit titel gehaald


    I am an idiot, I move.

    thnx :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb geen idee, wat zou kunnen helpen. (Bij mij thuis is het zo: als mijn ouders 'nee' zeggen blijft het ook 'nee').


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    cutegirl13 schreef:
    moelijk he als je nog NIET kan werken. en niet mag -.-

    Dan wacht je tot je wél kan werken.
    Als je ouders niet veel geld hebben, kun je ook niet verwachten dat ze zo'n bedrag ineens op de tafel kunnen leggen.
    En het is later pas dat je er iets mee wil doen. Op je 16e heb je genoeg tijd om te werken en te oefenen.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Dan ga je klusjes doen voor je ouders ?
    en dan zorg je er voor dat je het wel waard ben.
    En praat erover dat je er later mee wat wilt doen
    Anders zoek je op internet dingentjes.
    Of je gaat na tekenene


    Bieberfeverrr <33333!

    Als je echt van tekenen houdt, en als je er talent voor hebt hoef je echt niet op zo'n les te zitten.
    Geloof me, ik heb 5 jaar tekenschool gevolgd, en nog gaat mijn tekentalent niet verder dan een hartje en een bloemetje (:


    effort never betrays you

    Lipsy schreef:
    Als je echt van tekenen houdt, en als je er talent voor hebt hoef je echt niet op zo'n les te zitten.
    Geloof me, ik heb 5 jaar tekenschool gevolgd, en nog gaat mijn tekentalent niet verder dan een hartje en een bloemetje (:


    None but ourselves can free our minds.

    Eh, oppassen?
    En inderdaad zoals Lipsy zegt, als je er echt talent voor hebt hoef je niet eens op les. Op les leer je waarschijnlijk niet echt meer dan dat je op school bij tekenen/handvaardigheid leert.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Eh, oppassen?
    En inderdaad zoals Lipsy zegt, als je er echt talent voor hebt hoef je niet eens op les. Op les leer je waarschijnlijk niet echt meer dan dat je op school bij tekenen/handvaardigheid leert.

    Tekenen op school is voornamelijk kunstgeschiedenis o_x


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Tekenen op school is voornamelijk kunstgeschiedenis o_x

    Bij mij niet?


    your eyes are like stars in the night.

    Lipsy schreef:
    Als je echt van tekenen houdt, en als je er talent voor hebt hoef je echt niet op zo'n les te zitten.
    Geloof me, ik heb 5 jaar tekenschool gevolgd, en nog gaat mijn tekentalent niet verder dan een hartje en een bloemetje (:


    ja ik heb heel veel talend. (zegt iedereen) maar ik gaa dan naar een teken school waarbij je NOG meer leerd


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Meid, je bent nog zo jong..
    Ga gewoon lekker tekenen, kijk tutorials op internet of vraag voor je verjaardag tekenboeken zodat je de technieken daaruit kunt leren.

    Tekenen is, inderdaad, een talent. Als je over een paar jaar zelf je geld kunt verdienen en op les kan gaan, heb je sowieso al meer 'ervaring' opgedaan.


    ars moriendi

    En maak je alsjeblieft nu nog niet druk over je vervolgopleiding, daar heb je nog jaaaaren de tijd voor :'D


    ars moriendi