• oke ik heb een probleem. ik wil zoooooooooooooooooo graag op teken les maar we hebben het geld er niet voor.het is 260 euro voor 34 lessen.maar ik wil er zooooooooooo graag op dat mijn ouders er wel 5 euro van mij zakgeld af mogen halen. ik word echt verdrietig als ik er nie op mag.
    want ik wil later iets met tekenen en schilderen doen. en als ik er op gaa gaa ik naa de middelste klas voor gevorderden . je hebt ook een gevorderden klas maar die is voor ECHTE mensen die ECHT goed kunnen tekenen of het bijna ECHT is.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Kuyt schreef:
    Meid, je bent nog zo jong..
    Ga gewoon lekker tekenen, kijk tutorials op internet of vraag voor je verjaardag tekenboeken zodat je de technieken daaruit kunt leren.

    Tekenen is, inderdaad, een talent. Als je over een paar jaar zelf je geld kunt verdienen en op les kan gaan, heb je sowieso al meer 'ervaring' opgedaan.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    cutegirl13 schreef:
    (...)

    ja ik heb heel veel talend. (zegt iedereen) maar ik gaa dan naar een teken school waarbij je NOG meer leerd

    Oké, misschien leer je inderdaad wel iets bij door lessen te gaan volgen, maar
    tekenen is gewoon iets wat je kan of niet.
    Ik denk dat het gewoon het belangrijkst is dat je regelmatig tekent, daar ben je meer mee dan met naar zo'n lessen te gaan.
    Serieus, ze leren je daar geen wonder middeltjes, hoor.


    effort never betrays you

    Weetje, als je ouders het niet kunnen betalen zou ik het niet eens van hun vragen. Misschien kan je wachten tot je verjaardag, sinterklaas, kerstmis en vraag je geld aan familie en vrienden. Met dertien jaar kan je je trouwens al aanmelden om folders te lopen.
    Dit zijn folderbedrijven waar je een kijkje op kan nemen:
    netwerkVSP
    Interlanden


    it's so empty living behind these castle walls

    Hmm, zoek plaatjes om na te tekenen, en oefen met portretten in de spiegel, kijk voor tips op internet. Geloof me, talent kan je wel hebben, maar je hebt een flinke dot fantasie nodig, wil je echt ver komen in tekenen. -Dat zeggen ze allemaal tegen mij dan-


    SLOAN.

    Stijltang schreef:
    Hmm, zoek plaatjes om na te tekenen, en oefen met portretten in de spiegel, kijk voor tips op internet. Geloof me, talent kan je wel hebben, maar je hebt een flinke dot fantasie nodig, wil je echt ver komen in tekenen. -Dat zeggen ze allemaal tegen mij dan-

    Dan moet je juist NIET gaan natekenen :'D

    OHMYMUSLERA schreef:
    (...)
    Dan moet je juist NIET gaan natekenen :'D


    Haha, true. Maar ik wil juist wel een beetje leren natekenen. Gewoon voor erbij enz.


    SLOAN.

    Dude
    Van zulke dingen, word je niet beter van. Ik heb het mezelf allemaal zelf aangeleerd, en geen school. Je tekent altijd (Meestal, denk ik toch) dingen die je zelf intressant vind. Op zoiets is het meestal van 'teken dit, teken dat, klaar'. Nja.. je bent pas 13.. nogal jong.. denk ik dan..

    Leer het jezelf aan: veel tekenen, natekenen, tekenboeken, youtube filmpjes, tutorials etc.
    Trouwens ik wil later ook wat met tekenen doen (: En ik mezelf alles aangeleerd en ik zie in mn tekeningen dat ik steeds beter word.

    En het is niet alleen talent hebben. Als je mensen/dieren tekent moet je ook hun lichaam kennen. Waar de botten zitten die je duidelijk ziet, de spieren, de vorm enzo.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2010 - 21:06 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Maar op de middelbare school krijg je toch ook tekenles? Wij wel 2 keer per week en het is zelfs een examenvak -.-

    Kun je miss wat werk van je hier posten? Ben benieuwd. Als je dat wilt ofc.


    I live for the applause, you will die for it.

    Kikkeli schreef:
    Kun je miss wat werk van je hier posten? Ben benieuwd. Als je dat wilt ofc.


    Uhu, ja eens.


    SLOAN.

    gwn blijve zhure joh

    ik gaa morgen (als het kan anders later) ff mijn tekeningen op internet zetten(doeg). maaar het is waaar ik ben nog jong maar ik wil het zooooooooo graag.:9~. ik heb alle evaringen ook van internet. maa ik ben niet zoo goedxD


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    wel,,bekijk eerst of jezelf echt niet aan geld geraakt ofzo. Je kan het altijd vragen als verjaardags- en kerstkadotje ineen =)
    maar als het geld er echt niet is zul je toch moeten wachten vrees ik.
    x


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Als je ouders het niet kunnen betalen, moet je niet gaan zeuren. Dat is gewoon lullig voor je ouders. Die zouden het waarschijnlijk dolgraag willen betalen, maar dat geld is er nou eenmaal niet en dat komt ook niet als je gaat zeuren..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Kikkeli schreef:
    Dude
    Van zulke dingen, word je niet beter van. Ik heb het mezelf allemaal zelf aangeleerd, en geen school. Je tekent altijd (Meestal, denk ik toch) dingen die je zelf intressant vind. Op zoiets is het meestal van 'teken dit, teken dat, klaar'. Nja.. je bent pas 13.. nogal jong.. denk ik dan..

    Leer het jezelf aan: veel tekenen, natekenen, tekenboeken, youtube filmpjes, tutorials etc.
    Trouwens ik wil later ook wat met tekenen doen (: En ik mezelf alles aangeleerd en ik zie in mn tekeningen dat ik steeds beter word.

    En het is niet alleen talent hebben. Als je mensen/dieren tekent moet je ook hun lichaam kennen. Waar de botten zitten die je duidelijk ziet, de spieren, de vorm enzo.

    Daar kun je wel beter van worden 8D Je leert wel bepaalde technieken heur, maar dan moet je 't natuurlijk wel in je hebben. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'