• oke ik heb een probleem. ik wil zoooooooooooooooooo graag op teken les maar we hebben het geld er niet voor.het is 260 euro voor 34 lessen.maar ik wil er zooooooooooo graag op dat mijn ouders er wel 5 euro van mij zakgeld af mogen halen. ik word echt verdrietig als ik er nie op mag.
    want ik wil later iets met tekenen en schilderen doen. en als ik er op gaa gaa ik naa de middelste klas voor gevorderden . je hebt ook een gevorderden klas maar die is voor ECHTE mensen die ECHT goed kunnen tekenen of het bijna ECHT is.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Happysnail schreef:
    (...)
    Daar kun je wel beter van worden 8D Je leert wel bepaalde technieken heur, maar dan moet je 't natuurlijk wel in je hebben. :Y)


    ja en daarom wil ik op teken les 8D . maar als het echt niet kon....moet ik het maar met internet doenxD


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hagelslag zei op 22 sep 2010 - 20:30:


    Poseidon schreef:
    Eh, oppassen?
    En inderdaad zoals Lipsy zegt, als je er echt talent voor hebt hoef je niet eens op les. Op les leer je waarschijnlijk niet echt meer dan dat je op school bij tekenen/handvaardigheid leert.

    Tekenen op school is voornamelijk kunstgeschiedenis o_x



    das echt niet zo... kunstgeschiedenis krijg je er dan wel bij, maar dat is alleen in de bovenbouw


    Sleep And Remember, My Last Lullaby, So I'll Be With You, When You Dream

    Zoek een baantje, fijner voor je ouders ook. Kunnen ze ook zien dat je het echt wilt.


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.