• Ik fietste gistermiddag rond 1 uur naar huis. Ineens voel ik iets raars in mijn keel steken en ik dacht dat het mijn jas was, dus ik trek de rits naar beneden. Maar hij kwam helemaal niet bij die plek. Dus 's avonds onder het eten zegt mijn moeder ineens "Wat heb jij nu aan je keel?". Dus ik kijken, wespen steek >.< Ik nu dikke keelpijn en praten doet pijn omdat hij dus net boven mijn stembanden zit >.< Dat was dus een leuke wesp, dus niet >.< Nog meer mensen van die leuke insecten gebeurtenissen.


    Yongguk & Daehyun <33

    En dat voelde je niet eens? ;o
    Gisteren liep ik een spinnenweb, inclusief bewoner op mijn hoofd.
    Maar meer niet, gelukkig. :'DD


    Hope goes lost but never dies.

    Arme jij! Ik vind insecten niet zo leuk, ik ren er altijd voor weg :'D

    Nee, maar dankzij de tramrails is mijn hand gekneusd en kan ik ampers lopen + nog wat schaaf wonden.

    hm nee ben nooit gestoken door een weps.. maar k ben er niet bang voor xD Alleen ben wel heel bang voor spinnenXD


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik sloeg een keer een handdoek om = wespensteek 1. Toen die angel eruit was legde ik mijn hand op een hek = wespensteek 2. Ja, dat was een pijnlijk middagje. x)


    It's time to be happy again.

    Iel, eng! O.o
    Ik krijg die kutinsecten altijd in mijn haar. :')
    Vooral wespen dan, maar kevers vinden me blijkbaar ook aardig genoeg om zich in mijn haar te nestelen! ><'


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Awtch. Ik ben bang voor wespen $:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    als een wesp in mijn buurt komt, maak ik dat ik weg kom
    ik haat die beetsen
    dood aan wespen (6)

    Ik haat die beesten! Ik ren d'r altijd voor weg. :') Gelukkig ben ik nog nooit gestoken.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Uh-u. Een wesp kroop eens onder mijn kleding en stak mij in mijn buik. Ik kreeg wel extra popcorn toen :9~


    "I shut my eyes in order to see.'

    Een andere stagiaire zei tegen muggen, muggenbulten. xD

    Ik zeg het je, wespen proberen ons uit te roeien. Ik zeg het je !


    We're hiding behind skin that's too tough

    Eyeless schreef:
    Nee, maar dankzij de tramrails is mijn hand gekneusd en kan ik ampers lopen + nog wat schaaf wonden.

    Whut ? ben je overreden door een tram ofzo ? (cat)


    We're hiding behind skin that's too tough

    ooow haat aan wespen ik kan er niks aan doen maar als ze in de buurt zijn ren ik er als een gek vandoor. Er zat er een keer één tussen me vinger dus ik dik gillen en proberen tussen me hand uit te schudden lukt dat maar prikt ie me ö
    serieus toen had ik echt een dikke vinger (nerd)


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    ik had een x steek in mn lip. kreeg er azijn op! ze zeiden dat dat hielp. maar niet een bepaalde lekker smaak, azijn:p


    You can close your eyes for things you don't want to see, but you can't close your heart for things you don't want to