• De laatste tijd voel ik me erg aangetrokken tot een jongen van School. Ik weet helemaal niks van hem, ik ken hem niet, ik heb nog nooit een woord tegen hem gezegt. Ik weet alleen zijn naam, omdat ik een vriend van hem dat heb horen zeggen. Iedere keer als ik die jongen zie krijg ik kriebels in mijn buik en kan ik de hele tijd nergens anders meer aan denken. Ik denk dat ik hem echt leuk vind. Iedere keer dat ik hem op de gang tegen kom, kijk ik in zijn ogen. En dan heb ik zoiets van: Wauw! Maar hoe kun je nou verliefd zijn op een vreemd persoon? En hoe moet ik het aanpakken? Ik bedoel. Hij kent me niet. Ja, misschien alleen van gezicht. Ik ben nogal een verlegen type, dus je ziet me ook niet snel een gesprek aanknopen met hem. Kan iemand me helpen? Iedere keer dat ik hem zie, wordt dat gevoel steeds erger.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Zoek uit waar hij staat in de pauze; ga daar dan ook staan met je vriendinnen. Kijk gewoon eens naar hem, en als ie terugkijkt subtiel wegkijken, maar daarna toch weer wel kijken.
    Of zo. Ik ben heel slecht in jongens, haha!(krul)
    Succes iedergeval!:9~


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dan moet je toch over je angst heenstappen en hem een keer aanspreken. Anders wordt het nooit iets en blijf je voor altijd zwijmelen :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Je kan 2 dingen doen, je kan al je moed bijeenrapen en een gesprek met hem aanknopen, al is het op hyves/netlog/msn, óf je kan het gevoel negeren en dan zal je nooit weten wat er allemaal van gekomen zou kunnen hebben.
    (nerd)


    None but ourselves can free our minds.

    Smartiepants schreef:
    Zoek uit waar hij staat in de pauze; ga daar dan ook staan met je vriendinnen. Kijk gewoon eens naar hem, en als ie terugkijkt subtiel wegkijken, maar daarna toch weer wel kijken.
    Of zo. Ik ben heel slecht in jongens, haha!(krul)
    Succes iedergeval!:9~


    Ja, en als je dat een week of 2 doet, probeer dan eens hoi te zeggen ofzo ;) Dan merkt hij je echt op. En misschien komt er dan zomaar een gesprek van.


    Got another point of view in all the things I wanna do, I'm not stupid I'm not blind. Just don't wanna waste my time.

    Gosh ik heb net het zelfde!
    aleen weet ik wat meer.
    Hij heet Ian zit in 2MO2 en moet normaal in het 3de zitten maar is blijven zitten x)


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Strobelight schreef:
    Je kan 2 dingen doen, je kan al je moed bijeenrapen en een gesprek met hem aanknopen, al is het op hyves/netlog/msn, óf je kan het gevoel negeren en dan zal je nooit weten wat er allemaal van gekomen zou kunnen hebben.
    (nerd)

    En dat zou zonde zijn. (nerd)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Maar ik durf dat niet! Hij kent me niet en straks denkt hij: Waarom praat dat stomme kind tegen me?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Maar ik durf dat niet! Hij kent me niet en straks denkt hij: Waarom praat dat stomme kind tegen me?

    Een nee heb je, een ja kan je krijgen. Het zal allemaal wel meevallen, gewoon doen!


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Dude, ik heb precies hetzelfde! :x En ik durf ook niets te zeggen ): Ook niet op Hyves ofzo, want dan voel ik me zo stom (en ik vind dat eigenlijk nogal doorzichtig, haha :x).


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Hmmm. Ik denk dat ik ga beginnen met hem toe te voegen op hyves. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Sowieso moet je eerst wat meer over hem te weten komen. Kennen vrienden die je kan vertrouwen hem? Zo weet je al weer wat meer. (:
    En daarna kan je idd met hem gaan praten of hem op hyves toevoegen.
    Succes! :'DD


    Hope goes lost but never dies.

    Dus wel een gesprek met hem beginnen, of toevoegen op hyves en daar een krabbeltje sturen ofzo.


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Dat heb ik ook, alleen heb ik hem wel gesproken, in een kroeg vorige week. Nu zie ik hem wel op school rondlopen, maar ik durf ook niets te zeggen, net zoals jij.. Ik zou niet weten hoe ik dat moet oplossen xD


    Life is hard and then we die

    Zoiets had ik ook :'D En toen voegde ik `m op Hyves toe en ben daardoor heel veel over hem te weten gekomen xD
    En toen voegde ik `m op msn toen want die stond op z'n Hyves, en nu hebben we een paar keer gepraat.
    En nu moet ik nog in 't echt met 'm praten, maar volgens mij ga ik het besterven als we ooit een gesprek hebben :X

    Maaaaar.. Ik weet niet .. Voeg 'm ook toe op Hyves of zo?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Gewoon naar hem toestappen.
    Of niet, en dan gebeurt er ook niks.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.