• Eerst was het veel makkelijker, maar nu ik weer terug ben op quizlet snap ik er echt helemaal niks van! >.>
    Moet je nou mijn stories aanklikken? of Mijn quizzen? Ik deed net Mijn stories en ging er eentje maken, maar toen kwam het er heel vaag uit te zien, niet zoals iedereen dat heeft, en ik kon hem ook niet activeren... Ik zal wel wat fout hebben gedaan U__U

    Kan iemand het mij eventjes uitleggen?

    Je gaat naar mijn stories en dan klik je op serie -> story
    en dan kan je een al bestaande serie uploaden ofzo xD
    Of bedoelde je dat niet?


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Je hebt serie's en stories. Two diffrent things ;D En zover ik weet gaat serie's maken nog gewoon hetzelfde. In de linker kolom klik je gewoon aan: Zelf ontwerpen.


    Scream for mercy!

    ShesGotStyle schreef:
    Je hebt serie's en stories. Two diffrent things ;D En zover ik weet gaat serie's maken nog gewoon hetzelfde. In de linker kolom klik je gewoon aan: Zelf ontwerpen.



    Jajaa, dat had ik gedaan, toen kon ik hoofdstukken toevoegen, en .. maar hij deed het niet eens fzo, en het is vet vaag >.>

    @OmgItsMi

    Dat is heel erg aprt. Weet je zeker dat je 'zelf ontwerpen' aangeklikt hebt? En niet bij Stories? n.n


    Scream for mercy!

    ShesGotStyle schreef:
    @OmgItsMi

    Dat is heel erg aprt. Weet je zeker dat je 'zelf ontwerpen' aangeklikt hebt? En niet bij Stories? n.n


    Zal ik anders nog 1 keertje proberen? Als het niet lukt stuur ik je wel een bericht (:

    Oké (cat)


    Scream for mercy!