• Er is een pagina gemaakt waarop je de status van je Beta Aanvragen terug kunt vinden. Zo kun je makkelijk zien of er al iemand bezig is je hoofdstuk te controleren.

    Ook is de optie gekomen om een beta-aanvraag in te trekken. Dit kun je bijvoorbeeld doen wanneer je toch geen beta-read hoeft of wanneer het je allemaal te lang duurt.


    Dit is mijn signature...

    thank youuu(nerd)

    Makkelijker en overzichtelijker. Dankje Rutger!


    J'ai une fleur rebelle

    Cool :D, maar een vraagje kun u mijn pb lezen overdat ik niet met me ma's telefoon niet op quizlet kan?

    Ik dacht al dat er iets veranderd was.
    =)


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Handig voor degene die het aanvragen. :'3


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Je hebt nog geen beta-aanvragen gedaan!.

    Kijk op het overzicht met beta-aanvragen om te zien of er nog aanvragen zijn die nog niet toegewezen zijn aan een beta-reader..


    Dat staat er als je bij het menu linksboven (waar ook staat: ingelogd als: ...) Maar als je dan klikt op Overzicht met beta-aanvragen, dan staat er dat het alleen voor beta's is. Hoort dat zo?


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Lefevre schreef:
    (...)

    Dat staat er als je bij het menu linksboven (waar ook staat: ingelogd als: ...) Maar als je dan klikt op Overzicht met beta-aanvragen, dan staat er dat het alleen voor beta's is. Hoort dat zo?


    Ik denk het wel, want wij zijn de enige, die de aanvragen mogen zien en behandelen (nerd)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Lefevre schreef:
    (...)

    Dat staat er als je bij het menu linksboven (waar ook staat: ingelogd als: ...) Maar als je dan klikt op Overzicht met beta-aanvragen, dan staat er dat het alleen voor beta's is. Hoort dat zo?


    Ik ga er vanuit dat dat een fout op de pagina is. Zoals Courtesan al zei mogen alleen de bèta's dat overzicht zien.

    Hel schreef:
    (...)

    Ik ga er vanuit dat dat een fout op de pagina is. Zoals Courtesan al zei mogen alleen de bèta's dat overzicht zien.


    Ik snap niet wat er mis mij is? Bij mij lijkt alles zoals het hoort.

    Anyway, super gaaf!


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Lefevre schreef:
    (...)

    Dat staat er als je bij het menu linksboven (waar ook staat: ingelogd als: ...) Maar als je dan klikt op Overzicht met beta-aanvragen, dan staat er dat het alleen voor beta's is. Hoort dat zo?

    Was idd een foutje. Ik heb het inmiddels aangepast :)


    Dit is mijn signature...

    Thank you Rutger (Y)

    Voor mij is het onnodig, maar voor mensen die wel de hulp van BR's willen gebruiken, lijkt het me wel goed. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    wat is eigenlijk het nut van beta aanvragen? ik weet het ik ben blond


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ehm. Er staat een aanvraag bij mij, alleen ik heb nooit een aanvraag gedaan voor dat hoofdstuk? (nerd)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Heroix schreef:
    Makkelijker en overzichtelijker. Dankje Rutger!


    Hope goes lost but never dies.