• Vandaag ben ik naar de tandarts geweest. Er moest een kies uitgetrokken worden. Eerst kreeg ik een verdoving, twee keer, een in mijn wang en een naast de kies die eruit moest. Dus ik zat mijn ogen zo hard mogelijk dicht te knijpen als het maar kon, want ik kan naalden niet verdragen. Toen de verdoving er net in begon te trekken, moest ik naar de wachtkamer om te wachten tot de verdoving er goed in zat. Ik zat er de hele tijd zo bij, want het voelde gewoon raar:



    Op een gegeven moment mocht ik terug komen en toen probeerde de tandarts zittende de kies eruit te trekken. De kies zat muurvast, dus de zijkanten moesten eerst los geboord worden. Na heel wat moeite kreeg de tandarts hem toch los, deels althans, en toen vloog er een stuk kies door de behandelkamer.



    Nou ja, de kies is voor het zicht weg, maar de wortels zitten er nog in. Komende woensdag moet ik naar het ziekenhuis om de rest te laten verwijderen. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee?

    En hoe was jullie dag tot nu toe? C:


    26 - 02 - '16

    Mijn moeder heeft dat altijd als er iets getrokken moet worden. Het is geen pretje volgens haar.
    Veel succes!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Bah, de tandarts.:c

    Leek wel een hele ervaring!:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Kerstkoekje schreef:
    Mijn moeder heeft dat altijd als er iets getrokken moet worden. Het is geen pretje volgens haar.
    Veel succes!


    Thanks c;


    26 - 02 - '16

    Debbaut schreef:
    Bah, de tandarts.:c

    Leek wel een hele ervaring!:'D


    Ja, het was ook best hilarisch dat de tandarts de kies eerst vanuit zittende positie probeerde los te wurmen en er toen nog apart voor moest staan - om meer kracht te kunnen zetten. Ook toen dat stukje kies ineens door de behandelkamer vloog, haha c;


    26 - 02 - '16

    Ik heb wel 3 keer mijn kies moeten laten trekken.

    Ik heb 'm vier wijsheidstanden laten verwijderen. Onder complete verdoving, though.

    Kiezen door de kamer zien vliegen lijkt me geen pretje, om eerlijk te zijn. :'D


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ugh, tandarts. Ik moet binnenkort ook weer voor controle.
    Mijn tandarts wilt altijd mijn verstandskiezen eruit trekken, elke keer vraagt hij of ik er last van heb. Shut up! :'D

    Anyways, veel succes (:

    Ik heb vier kiezen moeten laten trekken, voor mijn beugel. Twee per keer, maar dat verliep allemaal prima; behalve dat de laatste twee 4 dagen voor m'n verjaardag werden getrokken en ik geen taart mee kon eten :c

    En dit jaar, weer vlak voor m'n verjaardag zouden mijn verstandkiezen chirugisch verwijderd moeten worden. 7 augustus de eerste twee, en dan een afspraak maken voor de andere twee. Loop ik me de hele week zorgen te maken, in het ziekenhuis een brok in m'n keel. Omdat ik de foto's niet had meegenomen (wist niet dat dat moest) moest ik nieuwe laten maken, kom ik bij de chiruge aan en die vraagt me waarom ze eruit moeten;
    < 'De tandarts zei dat ze scheef stonden en zo niet goed door zouden kunnen komen'
    > 'Nou, op de foto staan ze prima. Dus is er nog een andere reden, verre reis ofzo, dat ze eruit moeten?'
    < 'Euh, nee'
    > 'Nou, dan ga ik niets doen. Dat is niet nodig'
    < 'Oh, okay'


    Maar succes voor als jij moet!

    [ bericht aangepast op 21 dec 2015 - 13:35 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Nog nooit iets laten boren of trekken, hopelijk blijft dat ook zo *klopt af*.

    Ah, bah.. Ik heb een paar jaar geleden vier kiezen moeten laten verwijderen voor mijn beugel. In januari volgend jaar moet ik naar de kaakchirurg om een verstandskies te laten verwijderen. Daar zie ik nu al ontzettend tegen op.. Sterkte woensdag!


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Toevallig, ik ben ook naar de tandarts geweest! Dacht dat ik een gaatje had dat moest opgevuld worden maar alles blijkt in orde, gelukkig.
    Naar de tandarts gaan is geen pretje en als je dan nog naar het ziekenhuis moet zoals jij... Veel succes!


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Pfoe, wat een gebeurtenis. Succes dan maar!

    Ik moest een keer (zo'n vier jaar geleden ofzo) naar de kaakchirurg om twee kiezen en een zogenoemde kiemkies te laten trekken. Da's een kies die nog niet naar boven is gekomen en dus nog helemaal in het tandvlees zit. Het lukte niet meteen zo makkelijk en ze moesten dat ding eerst nog eens door midden boren voor ie er echt uit kon. Ik kreeg de getrokken kiezen mee en iedereen aan wie ik het liet zien zei "huh maar dat zijn er toch vier?" Nee, twee en twee halve dus.
    Toen de verdoving later die dag was uitgewerkt deed het wel behoorlijk veel pijn. :/

    Vanochtend ben ik naar de ortho geweest en zijn mijn slotjes eruit gehaald. c: Mijn tanden zijn ontzettend glad nu! Haha, blijkbaar hoort dat zo. En nog steeds als ik iets gegeten heb, ga ik mijn tanden grondig langs met mijn tong om het achtergeblevene op te halen. Met een beugel is dat echt wel nodig, maar nu een beetje overbodig. x)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    God ik krijg echt kriebels van dit topic.
    Ik heb zelf echt nooit problemen gehad bij de tandarts *klopt af* gelukkig.

    Alvast sterkte & succes!! <3


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Elvenking schreef:
    Nog nooit iets laten boren of trekken, hopelijk blijft dat ook zo *klopt af*.


    Dit. :')
    Ik ben echt blij dat mijn wijsheidstanden er niet uit moeten.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Elvenking schreef:
    Nog nooit iets laten boren of trekken, hopelijk blijft dat ook zo *klopt af*.


    Dit, en heb nog nooit een gaatje gehad. *klopt ook af* Succes!


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.