• De stelling van vandaag luidt:
    Betalen voor wc's moet worden afgeschaft

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    eens en oneens, van de ene kant oneens, want, als er mensen zitten met zo'n schaaltje de hele dag, daar zou ik ook voor betaald willen krijgen, en eens, omdat ik niet egt ga betalen om miijn behoeften te dumpen...


    A woman's best make up is her smile

    Loveberry schreef:
    Aan de ene kant ben ik het er mee eens maar aan de andere kant toch ook weer niet. Die wc's waar je voor moet betalen worden namelijk wel gewoon schoongehouden en dat kost geld, en dan geld komt er niet zomaar. Maar aan de andere kant, als je heel nodig moet en je hebt geen kleingeld heb je wel een probleem.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Mee eens. Ik vind het raar dat je moet betalen om naar de wc te gaan. Als je moet, dan moet je. En waarom zou je daarvoor betalen? Als er een betaalt wc is, en ik moet. Dan ga ik er altijd in zonder te betalen xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    FACEPLANT schreef:
    Van het geld dat je betaalt worden de wc's schoongehouden. Maar ze moeten bij een plaats waar je moet betalen om naar de wc te gaan niet zeuren om wildplassers, als je geen kleingeld bij hebt heb je gewoon geen keus, en ze kunnen je, zoals Cloudburst al zei, niet dwingen te betalen of verbieden om naar de wc te gaan.

    Loveberry schreef:
    Aan de ene kant ben ik het er mee eens maar aan de andere kant toch ook weer niet. Die wc's waar je voor moet betalen worden namelijk wel gewoon schoongehouden en dat kost geld, en dan geld komt er niet zomaar. Maar aan de andere kant, als je heel nodig moet en je hebt geen kleingeld heb je wel een probleem.


    You don't fall, you hugged the floor.

    Ik ben het er niet mee eens. Ik werk in een la place restaurant en er zit dus ook een ruimte met openbare toiletten (de toiletten zijn dus niet van ons zoals sommige gasten ook nog wel eens denken.) De toiletjuffrouw die daar werkt, heeft ALLEEN het geld als inkomen wat ze dus krijgt per persoon, in dit geval dus 30 cent. Het bespottelijke daarvan nog is dat ze notabene belasting moet betalen over dat wat ze verdient. Dus nee, ik ben het er niet mee eens dat iedereen drama gaat lopen maken over 30 of 50 cent met de garantie dat je met je achterste op een schone wc zit. Degene die thuis een schoonmaakster heeft betaald diegene uiteindelijk ook om de wc schoon te maken.

    mee eens


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Zo eens


    Stop wishing, Start doing..

    Niet mee eens. Maar 1 euro per toiletbezoek vind ik wel achterlijk duur.


    Life is hard and then we die

    Eens, alsof ik er iets aan kan doen dat ik moet pissen.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Mee eens als de wc dan maar schoon is :Y)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    eens


    Eens, denk ik Ö
    Het is toch superlastig als je dringend moet
    en je hebt geen kleingeld bij?


    How y'all doin'?

    tja.. het ligt eraan hoe je het bekijkt.. het zou ons, de consument een hoop geld schelen, en moeite natuurlijk, maar dan zouden de toiletten ook minder goed schoongemaakt kunnen worden, want ze hebben dan geen geld om t schoonmaak middel te betalen en de toilet juffrouwen hebben dan geen baan meer.. ok.. nie dat het veel van en baan is.. maar toch...


    Sleep And Remember, My Last Lullaby, So I'll Be With You, When You Dream

    theBronx schreef:
    Eens. Stel je moet heel nodig en je hebt geen kleingeld, ik ga geen vijf euro betalen voor de plee hoor!


    Give a girl the right shoes, and she can conquer the world.