• De stelling van vandaag luidt:
    Betalen voor wc's moet worden afgeschaft

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Loveberry schreef:
    Aan de ene kant ben ik het er mee eens maar aan de andere kant toch ook weer niet. Die wc's waar je voor moet betalen worden namelijk wel gewoon schoongehouden en dat kost geld, en dan geld komt er niet zomaar. Maar aan de andere kant, als je heel nodig moet en je hebt geen kleingeld heb je wel een probleem.


    effort never betrays you

    Panthea schreef:
    Als ze proper zijn niet anders ben ik volledig eens ;D


    One, two, three. One, two, three.

    Reassurance schreef:
    Nou, die wc's komen er niet zomaar, als ze er niks voor terugkrijgen op bijvoorbeeld een station ofzo. Dus ik vind het best logisch dat ze daar geld voor vragen. En die 20 cent kan ik best missen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Boredom schreef:
    Ik vind het niet erg als je moet betalen als ze proper zijn.


    your eyes are like stars in the night.

    Ze hadden bij de mac in Zoetermeer een tijdje dat je moest betalen voor de wc, toen waren ze brandschoon. Nu hoef je niet te betalen en liggen er overal haren en troep en pis en soms ligt er in een wc nog schijt ofzo. Dus ik ben ermee oneens, ze gebruiken het geld denk ik voor het betalen van de schoonmakers.(krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ja, ik vind het zo onnodig, en straks heb je geen geld mee, sta je daar!


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Wettelijk gezien mag niemand je verplichten te betalen om naar de WC te gaan, evenmin je verbieden te gaan. Dat vind ik een goede regel. Het WCgebruik is een basisbehoefte, ik vind niet dat men daar geld voor mag vragen.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2010 - 11:48 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Loveberry schreef:
    Aan de ene kant ben ik het er mee eens maar aan de andere kant toch ook weer niet. Die wc's waar je voor moet betalen worden namelijk wel gewoon schoongehouden en dat kost geld, en dan geld komt er niet zomaar. Maar aan de andere kant, als je heel nodig moet en je hebt geen kleingeld heb je wel een probleem.

    OHMYMESSI schreef:
    Oprotten met dat geld, gratis wc's ftw! (cat)


    :Y)


    Je mpp moeder swaa

    Ik heb liever een schone wc dan dat het gratis is.


    Je moet worden wie je bent.

    akoord

    je geeft geld voor het schoonmaken. maar dat er soms 50cent voor alleen plassen word gevraagd vind ik wel iets te veel.

    50/50 als je niet betaald worden de wc's heel vies O.O en dat wil je niet.
    en als je moet betalen is het omhandig als je geen geld heb en het is te duur.
    dus....50/50^^


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Loveberry schreef:
    Aan de ene kant ben ik het er mee eens maar aan de andere kant toch ook weer niet. Die wc's waar je voor moet betalen worden namelijk wel gewoon schoongehouden en dat kost geld, en dan geld komt er niet zomaar. Maar aan de andere kant, als je heel nodig moet en je hebt geen kleingeld heb je wel een probleem.


    When I was born the devil said damn competition >.<

    Van het geld dat je betaalt worden de wc's schoongehouden. Maar ze moeten bij een plaats waar je moet betalen om naar de wc te gaan niet zeuren om wildplassers, als je geen kleingeld bij hebt heb je gewoon geen keus, en ze kunnen je, zoals Cloudburst al zei, niet dwingen te betalen of verbieden om naar de wc te gaan.


    Everything means nothing, if I ain't got you.