• De stelling van vandaag luidt:
    Betalen voor wc's moet worden afgeschaft

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Loveberry schreef:
    Aan de ene kant ben ik het er mee eens maar aan de andere kant toch ook weer niet. Die wc's waar je voor moet betalen worden namelijk wel gewoon schoongehouden en dat kost geld, en dan geld komt er niet zomaar. Maar aan de andere kant, als je heel nodig moet en je hebt geen kleingeld heb je wel een probleem.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Die hard eens.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Eens omdat het eigenlijk best raar is dat je moet betalen om je behoeftes te doen. Maar ook oneens omdat de toiletdames en schoonmakers het gegeven geld misschien wel nodig hebben voor de onderhoud van wc's enzo.

    Als ze proper zijn niet anders ben ik volledig eens ;D


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Eens.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    Eens.


    wth.

    Als je kijkt naar de toiletten op de Duitse benzinestations, dan krijg je echt wel waar voor je geld, maar zoals meer al zeggen, dan ook alleen als de toiletten schoon zijn.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Het zou afgelast moeten zijn.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Helemaal mee eens.


    You are beautiful, you are love.

    Oneens.
    Die wc-madammen én -heren willen ook gewoon een centje bijverdienen en het is al zo weinig.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    DECIBELLE schreef:
    Eens. Stel je moet heel nodig en je hebt geen kleingeld, ik ga geen vijf euro betalen voor de plee hoor!


    Wisselgeld. *hint*


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    eens.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Eens.


    It's time to be happy again.

    Oprotten met dat geld, gratis wc's ftw! (cat)


    Hope goes lost but never dies.

    Niet per se afschaffen, maar wel ernstig verminderen. In duitsland betaal je 70 cent om naar de wc te kunnen. :|
    Ik neem aan dat er voor een beetje geld service tegenover staat zoals schone wc's. Als we het helemaal afschaffen weet je niet wat er met de service gebeurd :\


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.