• Lachend geef ik mijn bloederige handen af aan mijn broek.Ik kijk naar het liggende bloederige meisje.Het meisje kijkt me verdrietig aan het huilt met grote uithalen.'doe niet zo zielig,dom wijf'schreeuw ik terwel ik mijn samurai zwaard schoon maak en hem weer terug in de koker doe.Ik zet hem weer vast aan mijn riem en ik buik naast hem meisje 'Het spijt me,maar ik kon niet anders...'zeg ik terwel ik met mijn hand langs haar wang ga.Dan sta ik op en loop naar de deur,als ik bij de deur ben zeg ik 'Wees niet bang daar boven,binnenkort ben je weer samen met jou lieve papa en mama!'.Ik loop de deur uit en ik trek hem vervolgens hard dicht.Ik loop naar mijn rode jeep en stap ik.Ik rij met volle vaart weg.Als ik thuis ben,gooi ik mijn vieze kleren in de wasmand en ik douche mezelf.Ik doe een panty aan van de kleur van mijn eigenhuidskleur en doe een roze rokje aan,Dan pak ik een wit hempje en een roze vestje.Ik maak me dik op en doe veel haarlak in mijn haar.Ik kijk in de spiegel en zeg 'the bitch is back to school'.Ik loop naar buiten en pak mijn roze minicouper,ik rij naar school en naar 10 min ben ik er.Ik loop verwaant naar mijn vriendinnen op het schoolplein.'Wat ben jij laat!'zegt 1 van mijn vriendinnen.'verslapen'zeg ik terwel ik zoekend om me heen kijk.'naar wie zoek je?'vraagt mijn vriendin weer.'naar die enige gotic'zeg ik terwel ik zucht.Mijn zus die er ook bij komt staan kijkt me denkend aan en dan glimlacht ze gemeen.Mijn vriendinnen merken het en vragen wat er is.Ik lach en ik zeg 'je moest een weten!'ik lach hard samen met mijn zus,terwel ik denk aan het bloedende meisje die nog steeds in de woonkamer van haar huis ligt...

    Het gaat over 2 meisjes,2 zussen.Hun ouders waren acteurs in China,maar op een dag werden ze op de set vermoorg door huurmoordernaars.Ze moesten ook de 2 meisjes vermoorden maar de poging mislukte omdat de 2 meisjes op 10 en 11-jarige leeftijd zo goed met zwaarden konden vechten en de huurmoordernaars hebben verslagen.Ze willen achter de mensen komen die hun ouders hebben laten vermoorden.Het blijkt naar 5 jaar dat de kinderen van die mensen op de zelfde school zitten als hun.De 2 meisjes vermoorden eerst de kinderen en gaan dan over naar de ouders.Om dicht in de buurt bij de kinderen en hun ouders te komen vermomen ze zich als hun beste vriendinnen,ze worden bijde de grootse bichtes van school,en proberen zo de mensen die hun ouders heeft vermoord betaald te zetten...

    Tot op een dag de meisjes naar Duitsland gaan om een missie en oplossen daar ontmoeten ze 4 jongens(wie zou het zijn :P)en doen leuke dingen met elkaar,tot ze op 2 van de jongens verliefd worden.Maar dan blijkt dat de ouders van de 4 jongens iets te maken hadden met de moord hun ouders.Dan staan de meisjes voor een moeilijke keus : een eind maken aan de jongens en hun ouders en zo hun ouders verzegen of met hun liefde van hun leven een toekomst op brengen en het verleden achter hun laten....


    dat was het...Volgens mij is die te hard...maar ik wou gwn weten wat jullie er van vonden.Ik wil het natuurlijk niet de hele serie over moord hebben.Maar een paar deeltjes maar en dn begint het over liefde :P,als ik deze serie maak dan zie het beeld van Kill Bill 1 voor me met dat Chinese meisje,in die teken versie :P

    naja is dit een orginal idee?
    En moeten er rollen komen?

    Naar 10 reacties kijk ik of er meer gestemt is voor wel of geen rollen.En zo wel zet ik gelijk rollen er bij,De rollen die ik verdeel zijn bijna allemaal hoofdrollen :D

    naja ik hoop dat jullie dit een leuk/spannend of hoe je het ook wilt noemen verhaal leuk zullen vinden....

    Hebben jullie tips of het verhaal minder 'HARD' ze maken,wil ik die graag horen!Maar wil je het dan wel doen in een PB?

    xoxo


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    k w8 al 3 uur op antwoord :P

    maar volgens mij vinden jullie dit geen goed idea???


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    naja is dit een orginal idee? ja vind het echt een vet idee
    En moeten er rollen komen? mag je zelf voor kiezen ;)


    You can't touch music but music touch you

    bedankt dat jij een reactie stuurt :D :)

    ik doe miss wel rollen ;)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    geen dank <3
    jij heb exht altijd wel vette ideën :$ xD


    You can't touch music but music touch you

    geen dank <3
    jij heb exht altijd wel vette ideën :$ xD


    whahah bedankt :$

    maar als ik ze dn heb,doe ik er nooit iets mee...

    xoxo


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    (...)

    whahah bedankt :$

    maar als ik ze dn heb,doe ik er nooit iets mee...

    xoxo

    Das wel jammr wand je heb wel vaak vet goeie ideeën waar je dan iets mee moet doen hoor ;) xD


    You can't touch music but music touch you