• De stelling van vandaag luidt:
    Betalen voor wc's moet worden afgeschaft

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Eens. Stel je moet heel nodig en je hebt geen kleingeld, ik ga geen vijf euro betalen voor de plee hoor!


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Helemaal mee eens!

    [ bericht aangepast door een moderator op 18 sep 2010 - 0:03 ]


    Life is a beautiful struggle

    Graag, het zou me een hele hoop geld schelen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Nou, die wc's komen er niet zomaar, als ze er niks voor terugkrijgen op bijvoorbeeld een station ofzo. Dus ik vind het best logisch dat ze daar geld voor vragen. En die 20 cent kan ik best missen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Aan de ene kant ben ik het er mee eens maar aan de andere kant toch ook weer niet. Die wc's waar je voor moet betalen worden namelijk wel gewoon schoongehouden en dat kost geld, en dan geld komt er niet zomaar. Maar aan de andere kant, als je heel nodig moet en je hebt geen kleingeld heb je wel een probleem.


    this ring here represents my heart.

    Loveberry schreef:
    Aan de ene kant ben ik het er mee eens maar aan de andere kant toch ook weer niet. Die wc's waar je voor moet betalen worden namelijk wel gewoon schoongehouden en dat kost geld, en dan geld komt er niet zomaar. Maar aan de andere kant, als je heel nodig moet en je hebt geen kleingeld heb je wel een probleem.


    Never wait for perfection, just make it.

    echtwel, ff betalen om te kunnen zeiken/schijten. Gierige wankers.


    I live for the applause, you will die for it.

    Eens. Als het geld kost stimuleren ze de wildplassers alleen maar. Dus het zou ook meteen een hoop boetes schelen, moesten openbare wc's allemaal gratis zijn.

    Eens, mits ze dan ook netjes worden achtergelaten wat vaak het geval niet is. Daarom kan ik prima begrijpen dat er voor betaald moet worden. Maar aangezien dat toch vrijwel niet gebeurd, ben ik het er dan mee oneens.


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Je behoeftes op de plee dumpen kost geld -__________-''

    Jazeker...


    Je mpp moeder swaa

    Ja, ik ga echt niet 50 cent betalen omdat ik moet gaan zeiken hoor.


    None but ourselves can free our minds.

    Loveberry schreef:
    Aan de ene kant ben ik het er mee eens maar aan de andere kant toch ook weer niet. Die wc's waar je voor moet betalen worden namelijk wel gewoon schoongehouden en dat kost geld, en dan geld komt er niet zomaar. Maar aan de andere kant, als je heel nodig moet en je hebt geen kleingeld heb je wel een probleem.


    All this dampness is damp.

    Ik vind het niet erg als je moet betalen als ze proper zijn.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Boredom schreef:
    Ik vind het niet erg als je moet betalen als ze proper zijn.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Loveberry schreef:
    Aan de ene kant ben ik het er mee eens maar aan de andere kant toch ook weer niet. Die wc's waar je voor moet betalen worden namelijk wel gewoon schoongehouden en dat kost geld, en dan geld komt er niet zomaar. Maar aan de andere kant, als je heel nodig moet en je hebt geen kleingeld heb je wel een probleem.


    Never look back, don't doubt tomorrow.