• Naja, jullie weten waarschijnlijk wel dat het uit is met m'n ex & dat hij is vreemdgegaan.
    Ik heb dat gister neergezet op quizlet, maar ook op hyves & facebook.
    En nou krijg ik op hyves opeens allemaal berichtjes van mensen die vinden dat ik dat niet op hyves hoor te zetten...
    En ik had me al ingehouden in dat berichtje..
    Seriously, als je er net achter bent gekomen dat je ex het heeft uitgemaakt voor een ander & hij daar nog over gelogen heeft ook. Je bent super boos, je springt bijna uit je vel en je bent echt gebroken. Je moet het ergens kwijt, maar er is niemand thuis, en op smsjes krijg je ook geen reactie. Is dit dan echt nog zo erg?

    Fakking hell. Is ie wel vreemdgegaan. Stomme gore leugenaar is hij. Een beetje zielige verhaaltjes tegen mij ophangen, en zelf leuk met andere meisjes gaan. En dat na 21 maanden. En ik vond het al zo vaag. Hij is net zo erg als m'n ex, alleen gaf m'n ex het tenminste nog toe. Jezus, hoe de hell heb ik hier in kunnen trappen? WTF!!! GATVERDAMME!!

    Edit: Dit was een WWW, alleen zichtbaar voor vrienden!

    [ bericht aangepast op 16 sep 2010 - 23:24 ]


    Life is hard and then we die

    Hagelslag schreef:
    Ik vind het niet raar: ik snap je wel. Negeren die mensen. Zij weten niet hoe jij je voelt!


    Smiling but close to tears.

    Ik snap wel dat je gewoon even zo kwijt wil. Je stelt je echt niet aan Annick!


    -

    Reassurance schreef:
    Lmao. De enige die er nu een compleet drama van maakt ben jij hoor :')

    Maarja ik zal verder mijn bek wel houden he
    (Y)

    Hahah hier ben ik het mee eens. Vertel het gewoon aan je vriendinne maar zet het niet op hyves zodat al je hyves vrienden mee kunnen lezen. (':


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    wat een kutgasten. Ze moeten zich er niet mee bemoeien, staat een WWW je niet aan, reageer dan niet. ><'


    Alleen maar tranen van geluk

    Voiceless schreef:
    Dat is absoluut geen aanstellen!


    Vampire Heart.

    Ik weet niet wat een WWW is, en hoeveel vrienden jij dan wel niet hebt op Hyves en in welke mate je er mee bevriend bent, maar persoonlijk vind ik jouw bericht niet gepast om op hyves of facebook te zetten. Zo'n bericht zou ik sturen naar mijn beste vriendin of zo.
    Maar anyway, sterkte nog (flower)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Hagelslag schreef:
    Ik vind het niet raar: ik snap je wel. Negeren die mensen. Zij weten niet hoe jij je voelt!


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    je stelt je niet aan. en de mensen die je sms moeten terug smsen


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Nightingale schreef:
    Oh come on people, als jij dat op hyves enz. wilt zetten doe je dat. o.O


    None but ourselves can free our minds.

    > Ruzie hierboven is alweer uitgepraat. Nu een slotje op verzoek van de topicmaakster (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.