• Naja, jullie weten waarschijnlijk wel dat het uit is met m'n ex & dat hij is vreemdgegaan.
    Ik heb dat gister neergezet op quizlet, maar ook op hyves & facebook.
    En nou krijg ik op hyves opeens allemaal berichtjes van mensen die vinden dat ik dat niet op hyves hoor te zetten...
    En ik had me al ingehouden in dat berichtje..
    Seriously, als je er net achter bent gekomen dat je ex het heeft uitgemaakt voor een ander & hij daar nog over gelogen heeft ook. Je bent super boos, je springt bijna uit je vel en je bent echt gebroken. Je moet het ergens kwijt, maar er is niemand thuis, en op smsjes krijg je ook geen reactie. Is dit dan echt nog zo erg?

    Fakking hell. Is ie wel vreemdgegaan. Stomme gore leugenaar is hij. Een beetje zielige verhaaltjes tegen mij ophangen, en zelf leuk met andere meisjes gaan. En dat na 21 maanden. En ik vond het al zo vaag. Hij is net zo erg als m'n ex, alleen gaf m'n ex het tenminste nog toe. Jezus, hoe de hell heb ik hier in kunnen trappen? WTF!!! GATVERDAMME!!

    Edit: Dit was een WWW, alleen zichtbaar voor vrienden!

    [ bericht aangepast op 16 sep 2010 - 23:24 ]


    Life is hard and then we die

    Ik vind het niet raar: ik snap je wel. Negeren die mensen. Zij weten niet hoe jij je voelt!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    je moet zelf weten waar je het op zet? Jij bent pissed, heel begrijpelijk, lijkt me dan dat je zelf moet weten wat je er mee doet, en wie het te weten komt:Y) het blijft toch kut, of je het nu wel of niet ergens neer zet...

    Je weet hoe ik er over denk Annick. Je stelt je niet aan en je hebt gewoon behoefte aan wat steun. Je was kwaad, wat heel logisch en redelijk is als je kijkt naar het feit dat jullie al bijna 2 jaar een serieuze relatie hadden..


    Wie du mir, so ich dir.

    Oh come on people, als jij dat op hyves enz. wilt zetten doe je dat. o.O


    It's time to be happy again.

    Dat is absoluut geen aanstellen!


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    Dat is absoluut geen aanstellen!


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik snap best dat je je kut voelt. Dat is ook meer dan normaal. En je moet het toch ergens uiten? Kan dat niet omdat je alleen thuis bent, dan maar via het internet. Daar hebben we het toch voor?
    Ik vind het volkomen normaal, ik had hetzelfde gedaan denk ik.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Lmao. De enige die er nu een compleet drama van maakt ben jij hoor :')

    Maarja ik zal verder mijn bek wel houden he
    (Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    2Nurd schreef:
    Ik snap best dat je je kut voelt. Dat is ook meer dan normaal. En je moet het toch ergens uiten? Kan dat niet omdat je alleen thuis bent, dan maar via het internet. Daar hebben we het toch voor?
    Ik vind het volkomen normaal, ik had hetzelfde gedaan denk ik.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Reassurance schreef:
    Lmao. De enige die er nu een compleet drama van maakt ben jij hoor :')

    Maarja ik zal verder mijn bek wel houden he
    (Y)
    -kuch- That's not very nice :X


    Wie du mir, so ich dir.

    Reassurance schreef:
    Lmao. De enige die er nu een compleet drama van maakt ben jij hoor :')

    Maarja ik zal verder mijn bek wel houden he
    (Y)
    Waarom zou je, je mond moeten houden? Je mag zeggen wat je wilt hoor.
    Ik ben niet meer boos op je, waarom zou ik? Het was meer een frustratie dan echt boos zijn, alleen dat overdrijf je dan, al zittend in die frustratie.
    Ik had net een berichtje op hyves gezet uit frustratie, totdat ik dit berichtje las. Je hebt inderdaad wel gelijk dat ik daarover een te groot drama maak. Beetje stom van me. De vermoeidheid is het, denk ik.
    Anyways, dat haalt niet weg dat ik nog steeds geen spijt heb van mijn voorgaande WWW. Je hebt me echter wel even doen twijfelen moet ik zeggen.. vooral omdat m'n vader het ook zei.


    Life is hard and then we die

    Was het echt een WieWatWaar? Of was het een krabbeltje naar een vriend/vriendin?


    it's so empty living behind these castle walls

    DELICI0US schreef:
    Was het echt een WieWatWaar? Of was het een krabbeltje naar een vriend/vriendin?
    Het was een WWW ja.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Het was een WWW ja.
    Tja, persoonlijk zou ik het niet in een WWW zetten. Maar ik begrijp wel goed waarom je het gedaan hebt. Gewoon die mensen negeren.


    it's so empty living behind these castle walls

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    -kuch- That's not very nice :X

    Waarheid is hard.
    Anyway, I'm done, en anders praat je maar buiten Q. Adieu (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.