• Naja, jullie weten waarschijnlijk wel dat het uit is met m'n ex & dat hij is vreemdgegaan.
    Ik heb dat gister neergezet op quizlet, maar ook op hyves & facebook.
    En nou krijg ik op hyves opeens allemaal berichtjes van mensen die vinden dat ik dat niet op hyves hoor te zetten...
    En ik had me al ingehouden in dat berichtje..
    Seriously, als je er net achter bent gekomen dat je ex het heeft uitgemaakt voor een ander & hij daar nog over gelogen heeft ook. Je bent super boos, je springt bijna uit je vel en je bent echt gebroken. Je moet het ergens kwijt, maar er is niemand thuis, en op smsjes krijg je ook geen reactie. Is dit dan echt nog zo erg?

    Fakking hell. Is ie wel vreemdgegaan. Stomme gore leugenaar is hij. Een beetje zielige verhaaltjes tegen mij ophangen, en zelf leuk met andere meisjes gaan. En dat na 21 maanden. En ik vond het al zo vaag. Hij is net zo erg als m'n ex, alleen gaf m'n ex het tenminste nog toe. Jezus, hoe de hell heb ik hier in kunnen trappen? WTF!!! GATVERDAMME!!

    Edit: Dit was een WWW, alleen zichtbaar voor vrienden!

    [ bericht aangepast op 16 sep 2010 - 23:24 ]


    Life is hard and then we die

    Reassurance schreef:
    Lmao. De enige die er nu een compleet drama van maakt ben jij hoor :')

    Maarja ik zal verder mijn bek wel houden he
    (Y)

    No offence, maar van een moderator had ik wel wat beters verwacht. Maar ik moet er dan wel bij zeggen dat ik niet weet hoe de situatie tussen jou en Annick ligt. Jij weet niet precies hoe ze zich voelt, en ik vind dat ze geen drama maakt want ze heeft nu echt gewoon steun nodig en ik begrijp goed dat ze na 21 maanden er ook echt kapot van is.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2010 - 22:58 ]


    your eyes are like stars in the night.

    KirstenSnaps schreef:
    Je weet hoe ik er over denk Annick. Je stelt je niet aan en je hebt gewoon behoefte aan wat steun. Je was kwaad, wat heel logisch en redelijk is als je kijkt naar het feit dat jullie al bijna 2 jaar een serieuze relatie hadden..


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Poseidon schreef:
    (...)
    No offence, maar van een moderator had ik wel wat beters verwacht. Jij weet niet precies hoe ze zich voelt, en ik vind dat ze geen drama maakt want ze heeft nu echt gewoon steun nodig en ik begrijp goed dat ze na 21 maanden er ook echt kapot van is.

    Oke, moderators mogen dus geen mening meer hebben? :'D
    Rofl, ik vond het alleen lullig dat ze het openbaar op hyves neerzette. Ik heb nooit gezegd dat ze zich niet kut mocht voelen, want wat hij deed is toch ook een naaistreek :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    (...)
    Oke, moderators mogen dus geen mening meer hebben? :'D
    Rofl, ik vond het alleen lullig dat ze het openbaar op hyves neerzette. Ik heb nooit gezegd dat ze zich niet kut mocht voelen, want wat hij deed is toch ook een naaistreek :')
    Het was niet openbaar, het was alleen zichtbaar voor vrienden. Het was een naaistreek ja, maar ik ga dit echt niet zomaar aan wildvreemden laten zien. Zo laag ben ik niet.


    Life is hard and then we die

    Reassurance schreef:
    (...)
    Oke, moderators mogen dus geen mening meer hebben? :'D
    Rofl, ik vond het alleen lullig dat ze het openbaar op hyves neerzette. Ik heb nooit gezegd dat ze zich niet kut mocht voelen, want wat hij deed is toch ook een naaistreek :')

    Ik heb mijn post wel even ge-edit. Natuurlijk mogen jullie wel een mening hebben, maar je post klonk een beetje gemeen van, rot daar maar weg ofzo. (':
    En niet dat ik gelijk verwacht dat jullie allemaal allemaal gelijk steun geven en dat soort shit maar zoals ik al ge-edit had, ik weet niet hoe jullie situatie in elkaar zit. Misschien dat er iets gaande is ofzo. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Nee, je stelt je niet aan. Ik begrijp je volkomen. Ik bedoel, waarom zou jij dat niet op je hyves mogen zetten als hij je zoiets flikt? Hij naait je en dat mag je best wel laten weten aan je vrienden toch? Ik bedoel, als iedereen het dan meteen kon zien op je hyves had ik het een beetje vreemd gevonden. Maar als alleen je vrienden het kunnen zien moet het toch gewoon kunnen? Vind ik dan.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Ik heb mijn post wel even ge-edit. Natuurlijk mogen jullie wel een mening hebben, maar je post klonk een beetje gemeen van, rot daar maar weg ofzo. (':
    En niet dat ik gelijk verwacht dat jullie allemaal allemaal gelijk steun geven en dat soort shit maar zoals ik al ge-edit had, ik weet niet hoe jullie situatie in elkaar zit. Misschien dat er iets gaande is ofzo. (:

    Jij had haar tweede www niet gelezen, dus jij weet er verder ook niks van. En ook niet dat dit topic specifiek over mij ging :')
    Anyway, ik ga hier wel weg.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    (...)
    Jij had haar tweede www niet gelezen, dus jij weet er verder ook niks van. En ook niet dat dit topic specifiek over mij ging :')
    Anyway, ik ga hier wel weg.

    Dáárom had ik ook ge-edit. Ik zal me er wel niet meer mee bemoeien.(cat)


    your eyes are like stars in the night.

    Reassurance schreef:
    (...)
    Jij had haar tweede www niet gelezen, dus jij weet er verder ook niks van. En ook niet dat dit topic specifiek over mij ging :')
    Anyway, ik ga hier wel weg.
    Het ging helemaal niet specifiek over jou.
    Ik heb meer van dit soort reacties gekregen.


    Life is hard and then we die

    Annick, Annick, Annick. Geloof me, jij stelt je dus absoluut niet aan. Het is heel begrijpelijk dat je jezelf op die manier uit. Zoals Kirst ook zegt, na een relatie van bijna 2 jaar.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Uit frustratie doe je die dingen gewoon. Niks van aantrekken, meid.
    En sterkte ermee. Je verdient beter. (flower)

    Ah joh, 9 van de 10 die zo doen huilen zelf nog het hardste als hen iets overkomt en willen -bewust of onbewust- dat de hele wereld dat weet dan. (cat)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Reassurance schreef:
    (...)
    Oke, moderators mogen dus geen mening meer hebben? :'D
    Rofl, ik vond het alleen lullig dat ze het openbaar op hyves neerzette. Ik heb nooit gezegd dat ze zich niet kut mocht voelen, want wat hij deed is toch ook een naaistreek :')


    en toch moet ik zeggen dat ze het dan nog netjes houd ook al is het op hyves, ik had waarschijnlijk gewoon ergens in het openbaar stennis staan schoppen als ik hem weer zou zien, of er bekenden bij staan of totale vreemde, hij heeft haar een grotere naaistreek geleverd dan andersom, en ik vind vreemdgaan toch wat lulliger, dan iemand ervoor verrot schelden of het nu op internet is of niet.

    Reassurance schreef:
    (...)
    Oke, moderators mogen dus geen mening meer hebben? :'D
    Rofl, ik vond het alleen lullig dat ze het openbaar op hyves neerzette. Ik heb nooit gezegd dat ze zich niet kut mocht voelen, want wat hij deed is toch ook een naaistreek :')

    Volgens mij moeten de moderators er juist op hameren dat een mening normaal geuit moet worden om confrontaties te voorkomen. Volgens mij moeten de moderators weten dat dit soort dingen niet op 't forum uitgevochten moeten worden. Volgens mij moeten de moderators weten dat off-topic gaan niet mag.
    En moderators mogen best een mening hebben, maar ik vind jou eerlijk gezegd geen waardige moderator meer. Je bent echt achteruit gegaan de laatste tijd, sorry.


    A decision I will regret, until my dying breath.

    ik ken jou gevoel.
    en die mensen moet je gewoon negeren of zeggen dat ze zich er niet mee moeten bemoeien..
    en je stelt je echt niet aan .
    :o


    Life is a beautiful struggle