• Ik was vandaag op fysio. Terwijl ik op mijn coach wachtte, kwam mijn crush binnen in zijn sportkleding. Ik had iets van: Oh nee, wat doe hij nou weer hier? Dus ik ging naar de zaal en hij ook, en volgens mijn coach staarde hij me de hele tijd.
    En toen hij hoi tegen me zei, wist ik niks te zeggen. Lekker dan. (cat)
    - natuurlijk vond ik het weer nodig om dit te vertellen :Y) -

    Trouwens: Hij heeft een vriendin.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2010 - 16:42 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 17 sep 2010 - 16:12 ]


    Your call, Detective Shinypants.

    Jammer dat je niks hebt gezegd. Maar achja.. :Y)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Boredom schreef:
    Jammer dat je niks hebt gezegd. Maar achja.. :Y)

    Oe hij staarde naar je , dat is goed :9~


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Als ze staren ligt het meestal wel goed. En 'hoi' zeggen ook, neh? (krul)
    Op zo'n momenten is het normaal dat je stilvalt, suckssssss. D:


    All this dampness is damp.

    Ofwel is hij heel sociaal, ofwel vindt hij je leuk. En dat hij een vriendin heeft, betekent niks. Een goede vriendin van mij heeft nu verkering met een jongen, die een relatie had toen ze elkaar leerden kennen.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Oh, das best wel fail, dat laatste stuk :'D Ik wou net zeggen: Jongeh, ga ervoor!


    No growth of the heart is ever a waste

    CarmineG schreef:
    Ofwel is hij heel sociaal, ofwel vindt hij je leuk. En dat hij een vriendin heeft, betekent niks. Een goede vriendin van mij heeft nu verkering met een jongen, die een relatie had toen ze elkaar leerden kennen.

    Moet je mee oppassen! Want hoe makkelijker een jongen zijn vriendin inruilt voor een nieuw meisje, hoe groter de kans is dat hij dat meisje weer vervolgens inruilt voor een ander. Dan ben jij alleen maar de zoveelste schakel in de ketting. Dat vergeten heel veel verliefde meiden vaak, maar ik heb mijn vader als schoolvoorbeeld :] Die verliet z'n verloofde voor mijn moeder, die op haar beurt weer werd ingeruild.
    Ja, 't leven is soms net een soap...


    No growth of the heart is ever a waste