• ik zit er echt mee...:S jeweet wel, of de wereld vergaat in 2012. ik weet niet of ik t moet geloven of niet. ik had ergens op internet gelezen dat het een periode van drie dagen is ofzo: http://www.daanspeak.com/maya01.html

    iemand nog een mening?


    look at Flixster.com

    Warfarer schreef:
    Als je dat van die Maya's gelooft, dan ga je inderdaad dood.
    Die Maya's zijn tenslotte ook niet zonder reden uitgestorven. =P
    Survival of the Fittest. Face it, monotheïsme is gewoon beter. XD
    geschiedenis les heeft serieus mijn leven en denkpatroon veneukt

    Nja, ik geloof het niet hoor, ik zie wel wat er gebeurt in 2012, ik zal er vast niet eens bij stilstaan.

    Als je de Maya's gelooft, dan ga je niet dood. De aarde komt in een nieuwe cyclus, en wordt dus "herboren". Dat is tenminste wat in het artikel staat.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Dus.. de wereld vergaat niet in 2012. Wat is het probleem?


    No growth of the heart is ever a waste

    Rickjuh schreef:
    Tuurlijk is het nep, ik heb er ook onderzoek naar gedaan, en idd het is een misberekening, en als een kalender eindigt, vergaat de wereld echt niet hoor, er zijn al zoveel kalenders van stammen geëindigd. We kunnen ook nu met zn allen vergaan, je weet nooit wat er zich in de ruimte bevind wat zich elke seconde op aarde kan storten..


    Agreed.


    En daarbij hebben ze iets anders 'voorzien' dan gewoon een einde, het is een heel ingewikkeld verhaal maar de aaide draait om 2 banen i.p.v 1, en om de zoveel duizenden jaren veranderd hij daarin, waardoor je inderdaad een dag of 3 last hebt van verandering van magneet velden waardoor wij ons wat ongemakkelijk kunnen/zullen voelen.
    Het einde?Neh, daar geloof ik niet in tot het daadwerkelijk zover is.

    En daarbij ben ik uit Rotterdam ... Rotterdam = Feyenoord
    Feyenoord = Kakkerlakken [volgens 'outsiders'
    Kakkerlakken vergaan niet


    Ik overleef die shit dus sowieso. ;D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Volgens mijn ouder en mezelf hebben die mensen die dat berekt hebben een telfout gemaakt!


    Concentreer je op de mensen van wie je houdt, niet die je haat!

    Hmm... Dan word ik 18 weetje =O dus ehm liever niej =P.

    Trouwens.. dan ga je in 2012 goed opletten op alles enzow enBOEM dan ga je wel dood jah want dan let je op dat en niks anders =P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ja dat dachten ze in 2000 ook en op 10-10-10 ook en waarschijnlijk op 11-11-11 ook :# dus ik geloof het niet


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    One word: Bullshit!


    FML

    Ach, sommige deskundigen zeggen dat ze de Maya teksten verkeerd ontcijferd hebben en dat het pas ergens in 2100 is.
    Maar alsnog, ik weet niet of ik het geloof.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ja op 10 oktober dus 3 dagen geleden zou de wereld ook niet emer bestaan maar ik leef nog steeds hoor


    "Ignite, my love. Ignite."

    Volgens mijn horoscoop (die altijd op school hangt) had ik al 2 keer aangereden moeten worden en al 4 keer dood moeten zijn, maar toch ben ik er nog, en nog nooit aangereden :Y) Je moet niet zo snel alles geloven joh.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2010 - 19:58 ]

    Ik had ook ergens gelezen dat de wereld zou vergaan om 10-10-10 om 10:10, nou ik leef nog steeds hoor.


    Never wait for perfection, just make it.

    als dat waar zou zijn

    was ik er alang niet meer (cat)


    =

    Dat is onzin ;D


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Exercitus schreef:
    De wereld vergaat ooit ja maar niemand weet wanneer. Je moet je er geen zorgen om maken,je kan er toch niets aan doen.


    Life is bigger It's bigger than you And you are not me