• ik zit er echt mee...:S jeweet wel, of de wereld vergaat in 2012. ik weet niet of ik t moet geloven of niet. ik had ergens op internet gelezen dat het een periode van drie dagen is ofzo: http://www.daanspeak.com/maya01.html

    iemand nog een mening?


    look at Flixster.com

    Trouwens je moet het wel goed bekijken,elke 'einde van de wereld' theorie zegt dat de wereld vergaan zoals wij(zij) die kennen. De Maya's zeggen dat de wereld vergaat zoals zij hem kennen en dat is gebeurt,de maya cultuur bestaat niet meer. Maar dat betekent niet dat onze wereld vergaat of dat de wereld in het algemeen vergaat.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Happysnail schreef:
    De berekening klopte achteraf niet, dus niet in 2012.


    No growth of the heart is ever a waste

    Exercitus schreef:
    Trouwens je moet het wel goed bekijken,elke 'einde van de wereld' theorie zegt dat de wereld vergaan zoals wij(zij) die kennen. De Maya's zeggen dat de wereld vergaat zoals zij hem kennen en dat is gebeurt,de maya cultuur bestaat niet meer. Maar dat betekent niet dat onze wereld vergaat of dat de wereld in het algemeen vergaat.


    dus je bedoelt dat de mayas het einde zien als het einde van een hun kalender, maar niet van de wereld. dat zeggen ze alleen maar.


    look at Flixster.com

    Sowieso, het gebeurd niet.
    En als je toch de maya's wilt geloven, moet je even weten dat er een rekenfoutje is gemaakt bij het omzetten van de mayakalender. Ze zitten er maar zo'n 200 jaar naast... "=.=


    Alis volat propriis

    Angeles schreef:
    (...)

    dus je bedoelt dat de mayas het einde zien als het einde van een hun kalender, maar niet van de wereld. dat zeggen ze alleen maar.

    De einde van de wereld zoals zij hem kende,van hun wereld. Niet van de aarde en niet van onze wereld.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    De einde van de wereld zoals zij hem kende,van hun wereld. Niet van de aarde en niet van onze wereld.

    oh oke ja denk t ook wel


    look at Flixster.com

    Als we dat moesten geloven, waren we nou al een paar keer overleden. Ik bedoel, de wereld zou volgens sommige wetenschappers al zijn vergaan een tijdje geleden en dat is ook nooit gebeurd. Dus dit zal ook wel niet kloppen. (:

    Je moet je niet inlaten met dat soort gedoe, wordt je alleen maar strontziek van.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik wil het niet geloven, maar niemand weet wat er gaat gebeuren(cat)

    Dat verhaal uit de link klinkt best logisch :D En in de ellende zitten we nu toch al. Dus nog even doorbijten tot 2010. Zijn we net voor mijn verjaardag weer 1 happy aarde :D.

    De Maya's hebben het tot nu toe altijd bij het rechte eind gehad. Dus heb er best wel wat vertrouwen in eigenlijk dat dat nu ook zo is. Alleen dat zij dat op een iets andere manier bedoelden dan alle "slimme" mensen tegenwoordig doen..

    Hun kalender eindigt alleen maar. De wereld vergaat niet. Er begint volgens hun een nieuw tijdperk.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Bro schreef:
    nee dat gebeurd niet, je moet niet alles geloven (cat)

    + Ieder millenium denkt men dat de aarde gaat vergaan. Ooit moet het toch gebeuren, en dood ga je ook ooit. Maakt het uit wanneer of hoe?

    [ bericht aangepast op 15 sep 2010 - 13:58 ]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Het is nog lang niet... Ik wil nier rot doen hoor als de wereld vergaat dan zijn we allang dood ;)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Tunstall schreef:
    Hun kalender eindigt alleen maar. De wereld vergaat niet. Er begint volgens hun een nieuw tijdperk.


    It's time to be happy again.

    In 2000 hadden ze ook al gezegt dat de werled zo vergaan (iets met milennium ofzo)

    [ bericht aangepast op 8 okt 2010 - 14:36 ]


    You're Never To Old To Make Your Dreams Come True