• ik zit er echt mee...:S jeweet wel, of de wereld vergaat in 2012. ik weet niet of ik t moet geloven of niet. ik had ergens op internet gelezen dat het een periode van drie dagen is ofzo: http://www.daanspeak.com/maya01.html

    iemand nog een mening?


    look at Flixster.com

    Bullshit (cat)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    sevani schreef:
    nee dat gebeurd niet, je moet niet alles geloven (cat)


    Hope goes lost but never dies.

    Dude, de wereld vergaat dan echt niet. De kalender van de Maja's stopt dan gewoon xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Prosecco schreef:
    (...)

    Haha, ik ook, het zou zonde zijn als ik nooit een studentenleven kan hebben!
    Nee, die mensen halen die onzin uit de Maya-cultuur, die hebben voorspeld dat in 2012 er iets gebeurd wat de wereld drastisch veranderd, niemand zegt dat ie vergaat. En waarom 2012? Stomme reden: de Maya's konden niet verder rekenen.
    Ze konden wel verder rekenen, maar zij hebben dat als einddatum van hun kalender staan. En zoietsachtig van dat bepaalde planeten op een lijn staan die dag.. (:

    Maar dat wil niet zeggen dat ik geloof dat de wereld gaat vergaan. ansoluut niet (:

    [ bericht aangepast op 8 okt 2010 - 15:41 ]


    Get outta my head!

    -ligt dubbel-
    Ik kan hier niet eens serieus op in gaan XD


    Life is hard and then we die

    Anders ik niet...


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    hmmm ik geloof het niet hoor
    niet alles geloven van wat ze zeggen en maak je je er maar niet druk om
    ooit komt het toch


    Sup n_n

    Ach of het nou gebeurd of niet, ik maak me er niet druk om. Ik leef nu, en als het wel gebeurd jammer dan als het niet gebeurd; jottem.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    het is allemaal neb . die maya's moeten minder bijgelovig zijn(baby)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    sevani schreef:
    nee dat gebeurd niet, je moet niet alles geloven (cat)


    effort never betrays you

    ja duh, de wereld vergaat ooit..
    Maar niet in 2012, is gewoon onzin.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Dat zou echt zo idioot zijn, net in het jaar dat ik afstudeer, mag auto rijden, damnit!

    Haha, daarom geloof ik er ook niets van. En als het wel zo is, dan is het nog een reden te meer om van elke dag een fantastische dag te maken :Y)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Slime schreef:
    De berekening klopte achteraf niet, dus niet in 2012.


    Never run out of reasons to smile...

    Er staat daar toch dat de wereld niet vergaat enzo..
    En daarnaast, hebben ze met hun domme kop ergens voor de lol 300 jaar erbij geteld, dus gaan we nog niet dood. Yay


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Dan staan de zon in één lijn met het midden van de Melkweg ofzo. In ieder geval: we gaan niet dood.


    It's time to be happy again.