• Hee,
    Ik weet niet of dit het juiste subtopic is, maar ik heb een vraagje over mijn story.
    Ik moet dus mensen hebben die van de next generation zijn. Dus bijvoorbeeld: Scorpius Malfoy en Albus Severus Potter. Weten jullie misschien meer mensen van 'bekende' mensen van Harry Potter die kinderen hebben gekregen en naar Hogwarts zijn gegaan? Anders kan ik ze ook zelf verzinnen...
    X.
    Bij voorbaat dank

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    nope, ikk denk dat dit bij story problemen hoort. Kijk anders eens bij het topic wikipotter!


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Ik geloof dat Luna kinderen kreeg. Maar inderdaad, gebruik wikipotter^^


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    James Potter - (Harry & Ginny)
    Albus Potter - (Harry & Ginny)
    Lily Potter - (Harry & Ginny)

    Rose Weasley - (Ron & Hermione)
    Hugo Weasley - (Ron & Hermione)

    Victoire Weasley - (Bill & Fleur) 1/8ste veela
    Dominique Weasley- (Bill & Fleur) 1/8ste veela
    Louis Weasley - (Bill & Fleur) 1/8ste veela

    Molly Weasley - (Percy & Audrey)
    Lucy Weasley - (Percy & Audrey)

    Fred Weasley - (George & Angelina)
    Roxanne Weasley - (George & Angelina)

    Ted(dy) Remus Lupin - (Nymphadora Tonks & Remus Lupin) opgevoed door Andromeda Tonks, zus van Bellatrix en Narcissa

    Scorpius Hyperion Malfoy - (Draco & Astoria)

    Lorcan Scamander - (Loena & Rolf)
    Lysander Scamander - (Loena & Rolf)



    Hier is een lijstje dat ik heb gemaakt voor één van mijn stories (met alle details die ik zelf had verzonnen verwijderd, dus dit zijn allemaal canon personages). Van de meeste kinderen zijn geen geboortedata bekend, al kun je van sommige wel de geboortejaren vinden op de Harry Potter wiki. Marcel kreeg overigens geen kinderen, voor zover ik weet. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    James Potter - (Harry & Ginny)
    Albus Potter - (Harry & Ginny)
    Lily Potter - (Harry & Ginny)

    Rose Weasley - (Ron & Hermione)
    Hugo Weasley - (Ron & Hermione)

    Victoire Weasley - (Bill & Fleur) 1/8ste veela
    Dominique Weasley- (Bill & Fleur) 1/8ste veela
    Louis Weasley - (Bill & Fleur) 1/8ste veela

    Molly Weasley - (Percy & Audrey)
    Lucy Weasley - (Percy & Audrey)

    Fred Weasley - (George & Angelina)
    Roxanne Weasley - (George & Angelina)

    Ted(dy) Remus Lupin - (Nymphadora Tonks & Remus Lupin) opgevoed door Andromeda Tonks, zus van Bellatrix en Narcissa

    Scorpius Hyperion Malfoy - (Draco & Astoria)

    Lorcan Scamander - (Loena & Rolf)
    Lysander Scamander - (Loena & Rolf)



    Hier is een lijstje dat ik heb gemaakt voor één van mijn stories (met alle details die ik zelf had verzonnen verwijderd, dus dit zijn allemaal canon personages). Van de meeste kinderen zijn geen geboortedata bekend, al kun je van sommige wel de geboortejaren vinden op de Harry Potter wiki. Marcel kreeg overigens geen kinderen, voor zover ik weet. (:


    Wow, super bedankt! Dat helpt me enorm!


    "I solemnly swear that i am up to no good."