Voordat ik net weg ging wilde ik een topic maken over dat ik bang was dat ik mijn vrienden kwijt zou raken, maar had ik daar geen tijd voor.
Nu ben ik weggeweest en nu weet ik dat ik mijn vrienden inderdaat kwijt ben.
Mensen vinden het blijkbaar gewedlgi leuk om mij te gebruiken.
ik had een vriend[1] op werk waar ik altijd heel veel lol meehad enzo.. en hij vond een andere vriend[2] van mij leuk die ook bji mij kwam werken.
Vandaag was het Vriend[2] zijn eerste werkdag en eigenlijk was ik ze aan het koppelen.
Alleen ik was altijd het duo met Vriend[1] op werk, maar blijkbaar heeft vriend[1] mij nu vervangen voor vriend[2].
en ergens was ik al bang, dat als hun wat zouden krijgen ik het buitenbeentje zou worden. maar mezelf op de 2de plaats zettend ben ik tog blij voor hun.
Alleen ik kan dan niet waarderen dat vriend[1] even doodleuk zegt ''Jha maar jij bent nu mijn tweede keuze'' terwijl ik dar neit eens op uit was. ik wil gewoon vrienden zijn en ik vind niet dat je daar eerste of tweede plaats voor te hebben. en als ik dat dan ze is het ''Ja maar ik hou van je maar niet op de manier warop ik van vriend[2] hou'' terwijl ik hem neit eens leuk vind.
ik vind het gewoon achterlijk, dat het met hem nu alleen maar over vriend[2] gaat, en ik een of ander tussenpersoon ben, die alles aan vriend[1] over vriend[2] moet vertellen en andersom. omdat ze elkaar nog niet zo goed kennen en ik hun allebij wel.
en nu weten ze van elkaar dat ze elkaar leuk vinden. ben ik voor vriend[1] opeens lucht.
ik vroeg aan hem of hij de foto van ons samen naar mij wilde sturen zegt hij ''nee, ik wil een foto van mij en vriend[2]'' of ik alweer neit goedgenoeg ben. en dan zeg ik dat. zegt hij ''ja maar ik ben verliefd op hem.'' ja dus. beteekend dat, dat een foto met mij samen niet mee leuk is ofzo ><
jemig ik ben egt kwaad!
want ik ging met vriend[2] net uit. -ben vrieg weggegaan omdat ik er totaal geen zin meer in had- en het ging egt alleen maar over vriend[1] en daar werd ik gewoon egt saggerijnig door. en dan gaat vriend[2] zich schuldig voelen en dat wil ik ook niet. want ik gun het hem egt. maar ik voel me gewoon gebruikt door vriend[1] omdat hij met vriend[2] wil omgaan..
sorry dit moest ik even kwijt., ;x
''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''