• Hier kan je verder praten over de toekomstige beta-readers ;)

    Het andere topic was vol.

    De inschrijvingen zijn gesloten en de betareaders zijn momenteel aan het werk met de inschrijfformulieren.

    Het is dus de bedoeling dat het gaat over het betareaden, de nieuwe betareaders en wat je hoopt.
    We weten nu wel dat iedereen wil dat de uitslag snel komt maar dat Rutger ook van zijn dochtertje moet kunnen genieten.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2010 - 17:04 ]

    Ondanks dat ik me alleen heb ingeschreven omdat het moest van een vriendin ben ik nu toch wel heel erg nieuwsgierig.
    Ik wil weten wie het wordt en of ze het waar kunnen gaan maken.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Vengeance schreef:
    Ondanks dat ik me alleen heb ingeschreven omdat het moest van een vriendin ben ik nu toch wel heel erg nieuwsgierig.
    Ik wil weten wie het wordt en of ze het waar kunnen gaan maken.

    Of ze het waar kunnen maken, inderdaad.


    Hope goes lost but never dies.

    Prophecy schreef:
    Hé bah, ik denk dat ik een te groot strafblad heb om aangenomen te worden. (:
    En wat er eerder gezegd werd over het verzieken van andermans verhaal vanwege een ruzie, dat is gewoon laag. En trouwens, als je weet dat je ruzie hebt met die ene béta, dan vraag je toch ook niet die bewuste persoon om je te helpen met je story. Sorry hoor, maar anders ben je niet bepaald snugger.

    Je kan niet een bepaalde bèta uitkiezen om je hoofdstuk te controleren. Het wordt gewoon één lange lijst, en je klikt steeds de volgende aan. (:
    Maar inderdaad, het is erg laag als je dat doet.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Maunier schreef:
    (...)
    Je kan niet een bepaalde bèta uitkiezen om je hoofdstuk te controleren. Het wordt gewoon één lange lijst, en je klikt steeds de volgende aan. (:
    Maar inderdaad, het is erg laag als je dat doet.

    Maar waarschijnlijk zal niemand dat ook doen. Het was alleen een idee, want ik ken een paar mensen hier op Q waarvan je denkt... Juist.


    Hope goes lost but never dies.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Ik snap wel waarom precies jij dat vraagt.
    Nou mensen met een groot strafblad zijn meestal niet de liefste, en om zo iemand nou verhalen te laten beoordelen lijkt me niet erg slim.
    kwestie van eigen schuld dikke bult (krul)

    Dus jij denkt dat ik iemands verhaal ga verknallen, lief hoor.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hush schreef:
    (...)
    Dus jij denkt dat ik iemands verhaal ga verknallen, lief hoor.


    Zo bedoelde Rick het heus niet.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    (...)

    Zo bedoelde Rick het heus niet.

    Zo zegt hij het wel anders.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik was even helemaal vergeten dat ik me had ingeschreven! :X
    Maar ik was dit weekend weg en heb toen veel gedaan, dus heb helemaal niet aan Q gedacht! XD


    Geen reclame, please.

    Maunier, jij bent altijd nieuwsgierig en zenuwachtig. Zelf als je een mooi stukje tekst in levert voor de schrijfwedstrijd ben je nog bang om er niet door te zijn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Poeh... Ik word nu echt zenuwachtig haha.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Poeh... Ik word nu echt zenuwachtig haha.
    Ik ook, al vrees ik dat ik er niet door zal zijn. Ik ben echt een hele tijd niet online geweest dit jaar.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Ik ook, al vrees ik dat ik er niet door zal zijn. Ik ben echt een hele tijd niet online geweest dit jaar.


    Nou, als je voor de rest wel veel online bent geweest?
    Mja, hoe langer het duurt, hoe meer ik aan mezelf ga twijfelen haha.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Nou, als je voor de rest wel veel online bent geweest?
    Mja, hoe langer het duurt, hoe meer ik aan mezelf ga twijfelen haha.
    In de vakantie ben ik behoorlijk online geweest. En idd, ik heb net hetzelfde gevoel.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik denk wel dat er na deze crew-aanvraag voorlopig geen nieuwe meer gaan komen? Want ik denk dat we na deze uitslag wel voldoende mods, bemiddelaars en betá's hebben. Of het ligt aan mij, haha :')


    Hope goes lost but never dies.

    Courtesan schreef:
    (...)

    De inschrijfformulieren worden oa beoordeeld op de motivatie, het taalgebruik, het gebruik van emoticons en natuurlijk ook op de goede en slechte eigenschappen. Ook wordt er gekeken naar het strafblad, maar de motivatie is wel één van de belangrijkste dingen.

    Ik weet wel, dat ik bij twijfelgevallenn heb gekeken naar de stories en gewoon een paar hoofdstukken heb gelezen. Vaak kun je aan het inschrijfformulier echter al wel zien hoe iemand schrijft, maar ik heb vaak genoeg gehad dat ik hier geen hoogte van kon krijgen en dan keek ik even naar wat verhalen. Ik weet natuurlijk niet hoe de anderen het hebben gedaan.

    Haha shit. In mijn laatste story zitten een paar schrijffouten, die ik wel gezien heb maar ik wilde ze op dat moment niet verbeteren omdat mijn internet zo traag was, damned x'D En daarna was ik het gewoon weer vergeten.


    Your make-up is terrible