• Hier kan je verder praten over de toekomstige beta-readers ;)

Het andere topic was vol.

De inschrijvingen zijn gesloten en de betareaders zijn momenteel aan het werk met de inschrijfformulieren.

Het is dus de bedoeling dat het gaat over het betareaden, de nieuwe betareaders en wat je hoopt.
    We weten nu wel dat iedereen wil dat de uitslag snel komt maar dat Rutger ook van zijn dochtertje moet kunnen genieten.

[ bericht aangepast op 12 sep 2010 - 17:04 ]

Passerby schreef:
    Op wat worden de invulformulieren eigenlijk beoordeeld? Want die 3 positieve en negatieve dingen die je moet invullen vind ik altijd zo vaag. Ik moet altijd zo hard denken bij die vraag.

Vroeg ik me ook al af. En ook, je kan best zeggen dat je goed kan schrijven, mensen kan helpen met fouten, etc. Maar ik heb al een paar mensen gezien die zich ingeschreven hadden die enorm veel spellings/grammaticafouten maken. Kijken jullie dan inderdaad hoe iemand schrijft door bv eens te piepen naar een verhaal of gaan jullie echt alleen kijken naar wat men heeft opgeschreven bij het aanmelden? Ik neem aan van niet?

Juliet schreef:
    (...)
    Vroeg ik me ook al af. En ook, je kan best zeggen dat je goed kan schrijven, mensen kan helpen met fouten, etc. Maar ik heb al een paar mensen gezien die zich ingeschreven hadden die enorm veel spellings/grammaticafouten maken. Kijken jullie dan inderdaad hoe iemand schrijft door bv eens te piepen naar een verhaal of gaan jullie echt alleen kijken naar wat men heeft opgeschreven bij het aanmelden? Ik neem aan van niet?
    Volledig mee akkoord. Als kan ik beter iemand anders zijn werk verbeteren dan het mijne x')

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Toen ik moderator werd kreeg ik daar geen mail van. Ik zag gewoon extra knopjes. Later werd mijn naam rood en ontdekte ik het modforum etc.

Dus ik weet niet of dat nu anders is, maar ik denk dat je gewoon het nieuwssubforum in de gaten moet houden, en de kleur van je naam =3.

Ik kreeg toen ik beta werd gewoon een mail :Y) En die mail heb ik nog altijd bewaard gehouden.

Your call, Detective Shinypants.

Passerby schreef:
    Op wat worden de invulformulieren eigenlijk beoordeeld? Want die 3 positieve en negatieve dingen die je moet invullen vind ik altijd zo vaag. Ik moet altijd zo hard denken bij die vraag.

De inschrijfformulieren worden oa beoordeeld op de motivatie, het taalgebruik, het gebruik van emoticons en natuurlijk ook op de goede en slechte eigenschappen. Ook wordt er gekeken naar het strafblad, maar de motivatie is wel één van de belangrijkste dingen.

Ik weet wel, dat ik bij twijfelgevallenn heb gekeken naar de stories en gewoon een paar hoofdstukken heb gelezen. Vaak kun je aan het inschrijfformulier echter al wel zien hoe iemand schrijft, maar ik heb vaak genoeg gehad dat ik hier geen hoogte van kon krijgen en dan keek ik even naar wat verhalen. Ik weet natuurlijk niet hoe de anderen het hebben gedaan.

If you don't stand for something, you'll fall for anything.

OHMYCHASER schreef:
    Ik kreeg toen ik beta werd gewoon een mail :Y) En die mail heb ik nog altijd bewaard gehouden.

Inderdaad :9~ Je krijgt er een mail van als het goed is.

TourdeKrulle schreef:
    Toen ik moderator werd kreeg ik daar geen mail van. Ik zag gewoon extra knopjes. Later werd mijn naam rood en ontdekte ik het modforum etc.

Dus ik weet niet of dat nu anders is, maar ik denk dat je gewoon het nieuwssubforum in de gaten moet houden, en de kleur van je naam =3.
    Kan zijn, maar hoe beoordelen ze je? En hoe beoordelen ze moderators, want dat vraag ik me eigenlijk ook af.

Courtesan schreef:
    (...)

De inschrijfformulieren worden oa beoordeeld op de motivatie, het taalgebruik, het gebruik van emoticons en natuurlijk ook op de goede en slechte eigenschappen. Ook wordt er gekeken naar het strafblad, maar de motivatie is wel één van de belangrijkste dingen.

Ik weet wel, dat ik bij twijfelgevallenn heb gekeken naar de stories en gewoon een paar hoofdstukken heb gelezen. Vaak kun je aan het inschrijfformulier echter al wel zien hoe iemand schrijft, maar ik heb vaak genoeg gehad dat ik hier geen hoogte van kon krijgen en dan keek ik even naar wat verhalen. Ik weet natuurlijk niet hoe de anderen het hebben gedaan.
    Oh okey bedankt. Al heb ik eigenlijk al heel lang niet meer geschreven. Buiten twee deeltjes voor een schrijfwedstrijd. x')

Courtesan schreef:
    (...)

De inschrijfformulieren worden oa. beoordeeld op de motivatie, het taalgebruik, het gebruik van emoticons en natuurlijk ook op de goede en slechte eigenschappen. Ook wordt er gekeken naar het strafblad, maar de motivatie is wel één van de belangrijkste dingen.

Ik weet wel, dat ik bij twijfelgevallen heb gekeken naar de stories en gewoon een paar hoofdstukken heb gelezen. Vaak kun je aan het inschrijfformulier echter al wel zien hoe iemand schrijft, maar ik heb vaak genoeg gehad dat ik hier geen hoogte van kon krijgen en dan keek ik even naar wat verhalen. Ik weet natuurlijk niet hoe de anderen het hebben gedaan.

Oh haha ik had wel eens van die storie's waarin in een hoofdstuk fouten zaten in de grammatica. Maar dan wil ik ze niet veranderen door dat er anders weer meldingen naar Abonnees gaan. Maar tegenwoordig let ik daar altijd goed op. het komt toch erg onprofessioneel over.

We letten vooral op grammatica, spelling, strafblad en motivatie.
    Ik had vooral dat ik sommige mensen al kende via het forum, en dat ik ze daarom ook beter kon inschatten.

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

iGoogle schreef:
    (...)

Oh haha ik had wel eens van die storie's waarin in een hoofdstuk fouten zaten in de grammatica. Maar dan wil ik ze niet veranderen door dat er anders weer meldingen naar Abonnees gaan. Maar tegenwoordig let ik daar altijd goed op. het komt toch erg onprofessioneel over.

Ik keek naar de meest recent ge-update verhalen en dan de laatste delen ^^

Maunier schreef:
    We letten vooral op grammatica, spelling, strafblad en motivatie.
    Ik had vooral dat ik sommige mensen al kende via het forum, en dat ik ze daarom ook beter kon inschatten.

Dat had ik ook wel.

Courtesan schreef:
    (...)

Ik keek naar de meest recent ge-update verhalen en dan de laatste delen ^^

Dat deed ik ook wel eens!

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

Achjah mijn lijstje van grammatica is;

Een spatie zetten na de , de . en van die leestekens

Mooi verwoorden

Op dt fouten letten

En daarna nog in Word plakken om te zien of ik fouten gemaakt heb of niet.

Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

iGoogle schreef:
    (...)

Ik vind dat soms wel irritant. Want sommige mensen hebben vaak een titel in het Engels die helemaal verkeerd is en als je hun dat dan meld dan krijg je als antwoord dat ze dat orgineel vinden. Als ik zo'n titel zie, dan lees ik hun verhaal gewoon al niet.