• Hier kan je verder praten over de toekomstige beta-readers ;)

    Het andere topic was vol.

    De inschrijvingen zijn gesloten en de betareaders zijn momenteel aan het werk met de inschrijfformulieren.

    Het is dus de bedoeling dat het gaat over het betareaden, de nieuwe betareaders en wat je hoopt.
    We weten nu wel dat iedereen wil dat de uitslag snel komt maar dat Rutger ook van zijn dochtertje moet kunnen genieten.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2010 - 17:04 ]

    Anchor schreef:
    Haha, ik kom de laatste tijd alleen nog maar op quizlet om te kijken of de uitslag er is, want anders ga ik heel de tijd zitten zeuren hier en mensen irriteren. Maar als de uitslag er is, ben ik niet meer van quizlet weg te slaan! Of ik het nu geworden ben of niet.. :Y)

    Ik kan heel hard slaan, weetje.(cat)
    Haha, noooo just kidding!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    oeh ga je lekker kwijlen?
    Haha je komt toch vaak zat online?

    [ bericht aangepast op 14 sep 2010 - 16:48 ]

    Virginity schreef:
    (...)

    Heel leuk om te horen. (cat)

    Stom toetsenbord! Uitslag uitslag uitslag uitslag uitslag.. (krul)

    Ben op een andere computer dan de mijne haha

    Geluk dat ik geen beta reader ben (krul)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Geluk dat ik geen beta reader ben (krul)


    Aha! Jij zei "Geluk dat ik geen beta reader bent"! Die zin klopt niet! Maar volgens mij deed je niet mee..


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Virginity schreef:
    (...)

    Aha! Jij zei "Geluk dat ik geen beta reader bent"! Die zin klopt niet! Maar volgens mij deed je niet mee..

    Ik zei ook geen bent, maar ben (krul) En nee deed niet mee, mijn spelling en zins opbouw is altijd lame :'D


    -

    Anchor schreef:
    Haha, ik kom de laatste tijd alleen nog maar op quizlet om te kijken of de uitslag er is, want anders ga ik heel de tijd zitten zeuren hier en mensen irriteren. Maar als de uitslag er is, ben ik niet meer van quizlet weg te slaan! Of ik het nu geworden ben of niet.. :Y)
    hah funny.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Genius schreef:
    (...)
    Ik zei ook geen bent, maar ben (krul) En nee deed niet mee, mijn spelling en zins opbouw is altijd lame :'D
    Geen ruziemaken anders schrijf ik me in als bemiddelaar.:O Haha nee ik grap maar.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Genius schreef:
    (...)
    Ik zei ook geen bent, maar ben (krul) En nee deed niet mee, mijn spelling en zins opbouw is altijd lame :'D


    Naar hel mijn toetsenbord. (krul)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    On-Topic!!!! (N)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik wil die uitslag stiekem heel snel ;$
    Ik begrijp dat Rutger pas een dochtertje heeft gehad (:


    you're my favourite part of the day ~

    Princeton schreef:
    Ik wil die uitslag stiekem heel snel ;$
    Ik begrijp dat Rutger pas een dochtertje heeft gehad (:


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Princeton schreef:
    Ik wil die uitslag stiekem heel snel ;$
    Ik begrijp dat Rutger pas een dochtertje heeft gehad (:

    Haha dat is toch allang duidelijk?

    Ik vind het nu wel een beetje erg lang duren. Vooral omdat Rutger al online is geweest een paar dagen geleden.


    Your make-up is terrible

    Ik wil het weten(cat)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Assassin schreef:
    Ik vind het nu wel een beetje erg lang duren. Vooral omdat Rutger al online is geweest een paar dagen geleden.

    Klopt,voor de nieuwsbrief toch? Ik weet ook niet wat het is. Maybe vanavond?