• Ja, het valt me op dat als er een tpic word gemaakt over; ''wat doe jij'' zoals nu bv; ''welke stijl.'' en ''respect op hyves'' dat er altijd antwoord word gegeven, van er van je verwacht word en wat volgens de rest het goeie is.
    zo is met ''welke stijl'' zegt iedereen ik ben gewon mezelf!'' komop. niemand op deze helle aardbodem is egt helemaal 100% zichzelf, want er komen hier vaak genoeg topics voor over dat menzen hunzelf niet durfen te zijn enzo.
    en dan bij ''Respect op hyves'' Iedereen zegt dat hij alleen respect geeft opfoto's die hij egt alleen maar mooi vind. omdat dat het ''juiste'' antwoord is.
    en ik weet ook 100% zekker dat bijna de helft van de mensen die daar op hebben gerageert wel zekker eens op een foto heeft gerespecteerd, gewoon omdat het een vriend van je is.

    en zo weet ik ook bijna zekker, dat mensne nu hier gaan zetten ''maar ik lieg niet'' en dat hier nu niet meer neerzetten omdat ik dat voorspelt heb.

    Nu wil ik niemand aanvallen, maar het viel me gewoon op en stiekem irriteer ik me er best aan. gewoon omdat hier een betje achter elkaar aan word gelopen. va oww die is zichzelf dan ben ik ook mezelf...

    oke sorry ik eb een zeik bui., [a]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik zeg altijd de waarheid hier op Q, en meestal zijn het dan ook hele andere antwoorden dan van de rest.


    I live for the applause, you will die for it.

    Kikkeli schreef:
    Ik zeg altijd de waarheid hier op Q, en meestal zijn het dan ook hele andere antwoorden dan van de rest.

    ergens denk ik, dat de rest nu ook zowiets als jou gaat zeggen (cat)
    of ze reageere gewoon niet., ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Hmm, ergens heb je wel gelijk. Maar het is me nooit opgevallen. Maar het boeit me niet veel -niet op een lullige manier bedoeld-. Mensen moeten zelf zien wat ze antwoorden.


    All this dampness is damp.

    Soldier schreef:
    Hmm, ergens heb je wel gelijk. Maar het is me nooit opgevallen. Maar het boeit me niet veel -niet op een lullige manier bedoeld-. Mensen moeten zelf zien wat ze antwoorden.


    Get back motherfuckerz'

    Soldier schreef:
    Hmm, ergens heb je wel gelijk. Maar het is me nooit opgevallen. Maar het boeit me niet veel -niet op een lullige manier bedoeld-. Mensen moeten zelf zien wat ze antwoorden.

    Maar ik heb zowiets van, als je geen eigen mening hebt, reageer dan gewoon niet. der word gevraagt naar wat je doet. er word niet gezegt ''antwoord wat ik wil horen ''


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ik zeg altijd wat ik denk - zoals nu dus.
    wat is nou precies het probleem? xD


    waarom is het zo godse koud? :(

    maar ik lieg niet

    lol jk, maar ik snap wel wat je bedoelt. Ik heb alleen in de topic over stijl gereageerd en ik kan echt niet zeggen wat voor stijl ik heb :') maarja


    There are several things that I have been doing wrong.

    Junge dat topic over hyves, dat was gewoon mijn topic. Nu voel ik me cool.(krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    FrmYesterday schreef:
    ik zeg altijd wat ik denk - zoals nu dus.
    wat is nou precies het probleem? xD

    ik heb geen probleem, ik erger me er gewoon aan dat mensen nooit eens hun eigne mening kunnen zeggen (cat)
    en zoals ik al vermelden heb i gewoon een zeik bui., ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Quizlet is de enige plek waar ik echt alles kan zeggen wat ik vind en waar ik niet hoef te liegen om anderen (of mezelf) beter te laten voelen, dus waarom zou ik niet eerlijk zijn als ik in topics reageer?


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Katniss schreef:
    Quizlet is de enige plek waar ik echt alles kan zeggen wat ik vind en waar ik niet hoef te liegen om anderen (of mezelf) beter te laten voelen, dus waarom zou ik niet eerlijk zijn als ik in topics reageer?

    jha, dat vroeg ik me dus ook af(cat)


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    En ik erger me stiekem aan topics als deze, omdat het al de zoveelste is.
    Mensen zijn nu eenmaal mensen en zijn schijnheilig van aard. De een wat meer als de ander, maar bijna allemaal hebben we er toch wel last van.
    Nothing you can do about it. Daar moet je gewoon mee leren leven en zelf de waarheid uit zien te halen. (cat)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Dus je gelooft me nu niet als ik zeg dat ik dat inderdaad allemaal niet doe etc.?
    Da's leuk om te weten.(cat)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik had gezegt bij die hyves dat ik bij vrienden en mooie foto's en als iemand om R&R vraagt doe ik dat dan ook (: but ik begrijp je :-P


    My heart is yours and so am I

    It sucks to be human.


    You are the poetry Shakespeare was missing.