• Hier kan je verder praten over de toekomstige beta-readers ;)

Het andere topic was vol.

De inschrijvingen zijn gesloten en de betareaders zijn momenteel aan het werk met de inschrijfformulieren.

Het is dus de bedoeling dat het gaat over het betareaden, de nieuwe betareaders en wat je hoopt.
    We weten nu wel dat iedereen wil dat de uitslag snel komt maar dat Rutger ook van zijn dochtertje moet kunnen genieten.

[ bericht aangepast op 12 sep 2010 - 17:04 ]

Ik kan niet wachten om de uitslag te zien,Maarja laat rutger eerst maar is lekker van zijn dochtertje genieten wij kunnen heust nog wel even wachten.

You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

Totaal met de mensen eens.

Rutger is helemaal happy dat zijn dochtertje er is en gelukkig nog gezond ook! zware nachten krijgt hij..Hij heeft zijn rust ook nodig, ik vind dat niet alles 1,2,3 klaar moet zijn nu..ik zou ook blij zijn als ik mag genieten dan van me kindje!

Fijn dat iedereen het met elkaar eens is dat ze wel willen wachten. xd

Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

Heb geduld, Rutger heeft ook nog een privé leven weten jullie wel.

Mysli zdes' uzhe ne vazhny

Zullen we het nu weer hebben over de inschrijvingen en niet over Rutger =3

Zhaley schreef:
    Heb geduld, Rutger heeft ook nog een privé leven weten jullie wel.

Niet lullig bedoeld, maar als je terug las,heeft iedereen geduld!

TourdeKrulle schreef:
    Zullen we het nu weer hebben over de inschrijvingen en niet over Rutger =3

Haha, idd, niemand heeft het nog over de inschrijvingen :P

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Hush schreef:
    Laat Rutger toch genieten van zijn dochtertje. Die uitslag komt vanzelf.

Hope goes lost but never dies.

Hush schreef:
    Laat Rutger toch genieten van zijn dochtertje. Die uitslag komt vanzelf.

Mee eens. Vader worden is niet niks (:

Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

we Quoten meer dan dat we schrijven. Saai zeg:Y)

inderdaad... en dat wil bèta-reader worden...
    Daarvoor moet je ook schrijven
    En denken, anders was dat formulier oninvulbaar :3

because i knew you, i have been changed for good

Haha. Ik heb een eigen mening dus mij zie je niet elke dag quoten. (cat)

Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

Quoten is soms wel leuk. Maar je eigen mening is ook belangrijk. Maar volgens mij gaan we nu Off-topic. Dat moeten we niet hebben. Iedereen word zenuwachtig hiervan. Ik denk telkens als ik een PB krijg dat het een verlossend berichtje is. haha ik zit diep in de computer. Maar volgens mij duurt het nog een paar dagen.

iGoogle schreef:
    Quoten is soms wel leuk. Maar je eigen mening is ook belangrijk. Maar volgens mij gaan we nu Off-topic. Dat moeten we niet hebben. Iedereen word zenuwachtig hiervan. Ik denk telkens als ik een PB krijg dat het een verlossend berichtje is. haha ik zit diep in de computer. Maar volgens mij duurt het nog een paar dagen.

Krijg je er een PB van? Ik dacht juist een mail in je mailbox..

Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

Op wat worden de invulformulieren eigenlijk beoordeeld? Want die 3 positieve en negatieve dingen die je moet invullen vind ik altijd zo vaag. Ik moet altijd zo hard denken bij die vraag.

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?