• Zijn er mensen die jij in reallife kent, die weten dat jij op Quizlet zit? (En dan bedoel ik niet mensen die je al gemeet hebt. Ik bedoel echt dat niemand van de mensen die je vóór Q kent, weet dat je op Q zit.)

Bij mij niemand. Maar dat vind ik niet erg, ik wil het gewoon aan niemand vertellen. Quizlet is iets van 'mij', Q is een soort van tweede wereld voor me en daar hoeven mijn reallife vrienden/familie niets mee te maken hebben. Hahaha. :Y) Ik denk dat als hier mensen zijn die ik in het echt ook ken, ik niet zo open zou zijn over bepaalde onderwerpen. (:

En hoe zit het bij jullie? (krul)

Edit: Mijn ouders weten ook dat ik op een forum zit (ik had het toen vertelt ivm crewmeeting), maar ze weten niet dewélke. Dat vertel ik hun niet. (:

[ bericht aangepast op 5 sep 2010 - 21:06 ]

If we had not a soul, music would have created it.

Mijn ouders weten dat ik op Q zit. Mijn vader heeft zelfs een account XD. & een paar vrienden.

Ja, soms heb ik het over dingen die mensen hier vertellen (nieuwtjes enzo ^^) en dan zeg ik altijd: 'Jaaa, dat was ook op Quizlet'

Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

hmmmmmmmm, een paar beste vriendinnen verder niemand. 3 van mijn vriendinnen hebben later ook een account aagemaakt waaronder mijn bf. maar veel weten het niet.

ook voor mij is dit een 2e wereld met nieuwe vrienden, verhalen die ik liever voor mezelf hou en waar ik mezelf kan zijn en mijn mening kan uiten zonder dat iemand er rottige opmerkingen over maakt. Hier maakt het niemand uit of je vliezen tussen je tenen hebt ofzo, je bent wie je bent en niemand beoordeeld je daarop

"The farther backward you can look, the farther forward you will see."

EA schreef:
    Mijn ouders weten dat ik op Q zit. Mijn vader heeft zelfs een account XD. & een paar vrienden.

Haha, seriously? 8D

A decision I will regret, until my dying breath.

Eigenlijk niemand op 2 vriendinnen na, maar die hebben hier ook een account.

I am an idiot, I move.

EA schreef:

Geef die username.(krul)

[ bericht aangepast op 5 sep 2010 - 21:07 ]

*insert philosophical cringe expression here*

@ Stripe
    Ja ik meen het 8D

@Cornflakes
    Haci

Ja zo heet mijn vader 8D

Alleen 1 vriendin

Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

Jaa veel mensen wel;)

Ivar Oosterloo.

EA schreef:
    @ Stripe
    Ja ik meen het 8D

@Cornflakes
    Haci

Ja zo heet mijn vader 8D

Haha, hoe awesome is dat dan! 8D
    Hij is wel al lang niet online geweest.. x'D

A decision I will regret, until my dying breath.

Eeh, niet dat ik weet xd
    Ik vertel het niet ufzo. Maar als erom gevraad wordt, geen probleem.
    Alleen ik hou wel mn username geheim denk ik dan >.<;;

"Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

EA schreef:
    @ Stripe
    Ja ik meen het 8D

@Cornflakes
    Haci

Ja zo heet mijn vader 8D

Jouw vader is oud zeg, 255 jaar.(krul)

*insert philosophical cringe expression here*

Stripe schreef:
    (...)
    Haha, hoe awesome is dat dan! 8D
    Hij is wel al lang niet online geweest.. x'D

Nee hij zei dat hij alleen mijn story's wou lezen D:

Alleen mijn broer...

Life is all about having a good time.

Niemand weet dat ik er op zit.
    Ze hoeven écht niet te weten wat ik van alles vind, ik stort mijn hart uit in sommige verhalen en er staan dingen die héél erg privé zijn, voor mensen op Q maakt dat niet uit, want die kennen de mensen waarover het gaat niet, maar als iemand in mijn omgeving er achter zou komen, dan hang ik.

Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.