• Mijn opa en oma zijn 50 jaar getrouwd en nu moet ik dus leuke kleren daarvoor hebben. Mijn moeder wil me echt lelijke kleren aan doen, maar daar ga ik dus echt never in lopen. Morgen gaan we winkelen, dus heeft er iemand leuke kleren (geen jurkje!) gezien, die geschikt is voor zo'n feestje? Let me know! Gewoon ideeën zijn ook handig. =)


    Never give up on things that make you smile.

    misschien een truitje met een gilet? Of een topje met een blazer erover ofzo. Dan is het net, maar geen kak. Snap je?
    Of zo.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Ohja, nog een tip. hm.com en dan bij fashion studio. Zelf samenstellen, dan kun je zien hoe het eventueel zou staan, en hoeveel het kost.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Thanks! ^^


    Never give up on things that make you smile.

    Doe gewoon iets leuks wat toch een beetje netjes is.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    hmmmmmmmmmmmm
    hoe oud ben je??

    anders een donkere skinneyjeans, met een glittertopje erop of een leuk tuniekje. of een ander shirtje met brede riem.
    en een stel ballerina's of sleehakken eronder


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Lavender schreef:
    hmmmmmmmmmmmm
    hoe oud ben je??

    anders een donkere skinneyjeans, met een glittertopje erop of een leuk tuniekje. of een ander shirtje met brede riem.
    en een stel ballerina's of sleehakken eronder

    14. (:
    Ik was ook al van plan om zoiets aan te doen, skinny met witte bloes + riempje, maar dat vindt mijn moeder te wit. Stomme onzin praat.


    Never give up on things that make you smile.

    Je vind vast wel iets leuks. Succes (:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    een blous doen het ook altijd goed.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    als je bij die witte blouse er een felgekleurd sjaaltje omheen doet is het niet meer te wit!


    Bowties are cool

    DECIBELLE schreef:
    Ohja, nog een tip. hm.com en dan bij fashion studio. Zelf samenstellen, dan kun je zien hoe het eventueel zou staan, en hoeveel het kost.

    Nu ben ik verslaafd :X


    Get back motherfuckerz'