• Zijn er mensen die jij in reallife kent, die weten dat jij op Quizlet zit? (En dan bedoel ik niet mensen die je al gemeet hebt. Ik bedoel echt dat niemand van de mensen die je vóór Q kent, weet dat je op Q zit.)

    Bij mij niemand. Maar dat vind ik niet erg, ik wil het gewoon aan niemand vertellen. Quizlet is iets van 'mij', Q is een soort van tweede wereld voor me en daar hoeven mijn reallife vrienden/familie niets mee te maken hebben. Hahaha. :Y) Ik denk dat als hier mensen zijn die ik in het echt ook ken, ik niet zo open zou zijn over bepaalde onderwerpen. (:

    En hoe zit het bij jullie? (krul)


    Edit: Mijn ouders weten ook dat ik op een forum zit (ik had het toen vertelt ivm crewmeeting), maar ze weten niet dewélke. Dat vertel ik hun niet. (:

    [ bericht aangepast op 5 sep 2010 - 21:06 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Alleeen 1 vriendin weet het. Maar meer niet.


    SLOAN.

    Ja, een vriendin, maar zij zit ook zelf op Quizlet, maar ik kende haar voor Quizlet.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Nee, want dan gaat men mijn story's lezen. Mijn opa weet wel dat ik op een forum zit, maar niet welk. Hij wilde eens de site weten en mijn verhaal er vandaan halen, maar ik heb gezegd dat ik die site niet graag prijsgaf, omdat ik die verhalen voor mezelf wou houden.


    No growth of the heart is ever a waste

    Uh ja, ongetwijfeld wel een paar personen. Mijn moeder weet het ook. (krul)


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Absoluut niet(cat)

    Ik vertel soms op Q over problemen op school, of over wie ik leuk vind, en als kinderen die ik ken er achter komen dat ik op Q zit, dan lezen ze al mijn problemen en geheimen(krul)

    Alleen mijn ouders & broer weten het :'D


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    ja 1 vriendin die zit ook op quizlet nu (A) en mijn moeder xD

    yep. maar ze weten niet hoe ik heet enzo,
    alleen mijn broer, en die komt dan 's avonds aan tafel zitten en begint opeens stukken uit mijn verhalen te zeggen. best gemeen hahah


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    In 2008 ontdekt -> Nooit meer iets mee gedaan.
    Ongeveer een half jaar geleden hebben 2 vriendinnen in RL van mij die ook op Q zitten me hier naartoe gesleept. Nu ben ik via Q een paar dagen geleden een oud klasgenoot - en nog steeds vriendin - tegengekomen.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Mijn nicht en een vriendin.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    xjustxmyself en ik zijn samen op Q uitgekomen, RESCUExME is er later bijgekomen. We kennen elkaar van school. En er zijn nog wel een paar mensen die weten dat ik op een schrijfsite zit, maar ze weten de URL niet.
    Ik heb er niet echt behoefte aan dat iedereen het weet. Ik schaam me zeg maar voor mijn verhalen, ook al heeft dat geen reden.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ja, een stel vriendinnen.
    M'n zus, zusje en ouders (die laatsten omdat ik toestemming moest vragen voor crewmeeting :'D)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Mijn beste vriendinnen weten het, meer ook niet. (':


    You move me ......... Kurt

    Papa en mama, maar ze komen er niet op ofzo. (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mijn familie en volgens mij een stuk of twee leeftijdsgenoten uit real, maar die vinden Q totaal niet interessant :'D.

    Mijn ouders weten het. En misschien heb ik er ooit wel iets over laten vallen,maar niet veel/vaak denk ik.