• Zijn er mensen die jij in reallife kent, die weten dat jij op Quizlet zit? (En dan bedoel ik niet mensen die je al gemeet hebt. Ik bedoel echt dat niemand van de mensen die je vóór Q kent, weet dat je op Q zit.)

    Bij mij niemand. Maar dat vind ik niet erg, ik wil het gewoon aan niemand vertellen. Quizlet is iets van 'mij', Q is een soort van tweede wereld voor me en daar hoeven mijn reallife vrienden/familie niets mee te maken hebben. Hahaha. :Y) Ik denk dat als hier mensen zijn die ik in het echt ook ken, ik niet zo open zou zijn over bepaalde onderwerpen. (:

    En hoe zit het bij jullie? (krul)


    Edit: Mijn ouders weten ook dat ik op een forum zit (ik had het toen vertelt ivm crewmeeting), maar ze weten niet dewélke. Dat vertel ik hun niet. (:

    [ bericht aangepast op 5 sep 2010 - 21:06 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Armani schreef:
    xjustxmyself en ik zijn samen op Q uitgekomen, RESCUExME is er later bijgekomen. We kennen elkaar van school. En er zijn nog wel een paar mensen die weten dat ik op een schrijfsite zit, maar ze weten de URL niet.
    Ik heb er niet echt behoefte aan dat iedereen het weet. Ik schaam me zeg maar voor mijn verhalen, ook al heeft dat geen reden.

    Ik ben/was RESCUExME, dus weten jullie ook meteen hoe het bij mij zit (: Buiten xjustxmyself en Armani weten nog wel drie of vier vriendinnen het, maar die komen hier (bijna) nooit. En mijn familie weet het ook, maar die besteden er verder ook geen aandacht aan.


    Beeeeeeeesje :-)

    1 vriend van me weet het, verder noem ik het meestal gewoon een forum/quizzensite omdat dat makkelijker is om uit te leggen (in de tijd dat ik nog mod was kreeg ik daar wel eens vragen over). Maar ik houd het niet bewust voor mezelf ofzo (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Mijn ouders + zus + tante + beste vriend + beste vriendin.
    Maar die begrijpen dat ik het voor mezelf wil houden, en zo nu en dan laat ik hen stukjes lezen, die ik wil laten lezen.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ja.


    -