• Ik heb iets raars gedaan volgens mij en nu staat mijn start werkbalk bovenaan het scherm ipv onderaan , iemand een idee hoe ik het terug gewoon kan zetten?

    Alvast bedankts
    X.


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    De lay-out is sinds kort verandert. Is even wennen, maar het hoort zo. (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dat is de nieuwe lay-out, kijk maar bij het subforum nieuws.


    *insert philosophical cringe expression here*

    goedemorgen!


    It's time to be happy again.

    nee , die van m'n bureaublad , niet van quizlet

    @ nightingale , good evening to u


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Hah (:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    x'd
    Volgens mij kun je die gewoon naar onder slepen?


    You are beautiful, you are love.

    Zoiets had ik ook (:
    volgens mij CTRL inhouden, en dan op de taakbalk klikken en 'm verschuiven (?)
    Goodluck (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Misschien systeemherstel?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ontgrendelen, doe je door rechter muisknop op de werkbalk -> eigenschappen -> taakbalk vergrendelen uitvinken. Dan druk je CTRL in en kun je de balk gewoon met je muis naar onderen verslepen. Daarna doe je weer hetzelfde en vink je taakbalk vergrendelen weer aan.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2010 - 17:16 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Dat had ik ook, maar dan aan de rechterkant van mijn scherm. Het spijt me, ik heb geen idee hoe je het moet doen. Ik zette onze pc terug op, en plots was alles weer normaal.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Cornflakes schreef:
    Ontgrendelen, doe je door rechter muisknop op de werkbalk -> eigenschappen -> taakbalk vergrendelen uitvinken. Dan druk je CTRL in en kun je de balk gewoon met je muis naar onderen verslepen. Daarna doe je weer hetzelfde en vink je taakbalk vergrendelen weer aan.



    Super ! Hartelijk bedankt , het werkt
    X.


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Miyagi schreef:
    (...)


    Super ! Hartelijk bedankt , het werkt
    X.

    Graag gedaan. ^^


    *insert philosophical cringe expression here*