• schatje
    het word steeds erger
    mr verbiezen heeft de beslissing trouwens genomen kk lijer
    ik kijk hem nooit meer aan
    & ik heb een griekslatijn klas, met allemaal neurdjes die grieks en latijn doen dus ik heb ook bv 1e vrij en dan 7e uur kk naaaai man
    ik haat dit
    ik wil dood ofso
    kk school ze verneuken me hele leven
    jullie hebben zo'n chille klas jonge
    naaaja spreek je nog
    zwemmen was leeeuk !
    iloveyou bestfriend


    Dit las ik net op de hyves van een meisje van mijn school. Kom op, doe normaal?! Ik heb ook geen leuke klas, maarja, dat is dan maar zo. Hoezo overdreven? Hebben jullie ook zulke mensen op school? :|


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    wtf, ik dacht dat jij dat had getypt, ik dacht al van; wow die ziet het niet zitten ofzo xd. maar dat is zo aandacht te kort.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ja zulke mensen ken ik je. Dat is echt zo Dom weet je!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Yep, maar dat is op elke school wel denk ik.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2010 - 14:18 ]


    your eyes are like stars in the night.

    nouja niet zó.
    onze klas is redelijk normaal^^


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Haha nee niet zo in ieder geval.

    Oh ja, maar ik ben eraan gewend :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Woow, meeloper eerste klas, wuttefok xD


    Life is hard and then we die

    Wtf, wat lijkt dat me een arrogante bitch. Ik kan te voorbarig oordelen.
    Anyway, die hebben wij er niet tussen zitten. Niet meer, omdat dit een opleiding is waar mensen voor kiezen.


    No growth of the heart is ever a waste

    pff.. aandachttrekkerij ofzo?
    Gelukkig heb ik niet van die mense in mn klas


    Don't live in the past. Just live Here &nd Now. Do what you need to do. And everything will be allright in the future.

    aandacht te kort (:


    we love anyone even you're a bitch .

    Bro schreef:
    wtf, ik dacht dat jij dat had getypt, ik dacht al van; wow die ziet het niet zitten ofzo xd. maar dat is zo aandacht te kort.


    it's so empty living behind these castle walls

    Dit is een typisch geval van: 'ik kom aandacht te kort dus typ ik maar een irritant lezend berichtje en hoop dat ik weer wat meer aandacht krijg'.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2010 - 19:09 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Bro schreef:
    wtf, ik dacht dat jij dat had getypt, ik dacht al van; wow die ziet het niet zitten ofzo xd. maar dat is zo aandacht te kort.


    dat dacht ik ook like WTH :O

    Ja, sterker nog het is familie van me.. ze is aan de drugs gegaan en alles en gaan roken en weet ik het allemaal.. vind het erg jammer, ze was altijd een lief meisje. en toen ze naar de brugklas ging... -zucht-


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    al een geluk heb ik zo iemand niet op school :S wat is dat nu voor iets? zoek een leven mss i.p.v. dat ze dat zo moet doen, dan zou ze zo niet moete nzeuren denk ik zo


    I am in heaven and you are on earth