• Yeah, ik heb het. :/
    Damn man, doet echt zeer!
    En ik heb nog geen antibiotica omdat ik nog niet naaar de huisarts ben geweest.
    Mijn vader gaat straks bellen naar de huisarts, om te vragen of ik ook antibiotica kan krijgen zonder urine in te leveren, want dat is stom. :/
    Ik heb pijn. D:

    Om het toch nog een beetje nuttig te maken; wie heeft hier ook weleens last van gehad? Iemand tips tegen de pijn?


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Je moet vooral veel drinken, zodat het goed doorspoelt :'D Je wilt natuurlijk liever niet naar 't toilet, omdat 't pijn doet, maargoed. Sterkte d'r mee


    "I shut my eyes in order to see.'

    Happysnail schreef:
    Je moet vooral veel drinken, zodat het goed doorspoelt :'D Je wilt natuurlijk liever niet naar 't toilet, omdat 't pijn doet, maargoed. Sterkte d'r mee


    Dankje. :'D Idd, naar de wc gaan doet echt zeer. D: Maarja, het doet ook zeer als ik niet naar de wc ga, dus erg veel verschil is er niet. x]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    nooit gehad, maar sterkte :3


    because i knew you, i have been changed for good

    Ik heb het eens gehad zonder naar de dokter te gaan. Ik had te lang gewacht en het was overgeslagen oop mijn nieren. En geloof me, dat doet meer pijn dan een gewone blaasontsteking!

    Veel beterschap


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Nog nooit last van gehad.. Ookal moet ik uitzonderlijk vaak naar toilet ;s


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    ik had het vroeger heel vaak maa je moet wel je plas laten controleren want niet alle antibiotica slaat goed aan op verschillende bacterien

    beterschap ik leef met je mee...(flower)

    [ bericht aangepast op 3 sep 2010 - 16:20 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik ben geboren met een soort van nierafwijking. Vroeger had ik daar heel erg veel last van. Nu inmiddels niet meer.

    Nog nooit last van gehad. Of toen ik héél klein was, maar dat kan ik me dan niet meer herinneren.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ehm, ik zou naar de apotheker gaan en daar om advies vragen. Daar zijn ze slim, man :\


    your eyes are like stars in the night.

    Water helpt. Het moet doorspoelen.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2010 - 16:31 ]


    make cake, not war

    Poseidon schreef:
    Ehm, ik zou naar de apotheker gaan en daar om advies vragen. Daar zijn ze slim, man :\


    Slim. Dat woord schijnen ze niet te kennen. Ik was laatst bij de apotheek, zat te wachten. Voor mij was een vrouw met een inieminie babytje. Ze moest dus medicijnen voor het kindje halen. "Wanneer is-ie geboren" vraagt apothekersassistente. "23 juli" moeder. "Van welk jaar?" Apo.

    Kom op zeg.


    make cake, not war

    Veel vitamine C nemen, houden die bacteriën niet van die die ontsteking veroorzaken. En ja ik heb het al een paar keer gehad, maar op dit moment heb ik de "rode loop." kuch.. -.-


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Mijn moeder heeft vandaag ook een blaasondsteking gekegen.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Ik heb het eigenlijk best vaak gehad.
    Héél vervelend.

    Mijn moeder zegt dan altijd: 'Heeel veel drinken, en vooral sinaasappelsap! En fruit eten!'
    En antibiotica kan natuurlijk ook heel goed helpen.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2010 - 16:44 ]


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Scandal schreef:
    Ik heb het eens gehad zonder naar de dokter te gaan. Ik had te lang gewacht en het was overgeslagen oop mijn nieren. En geloof me, dat doet meer pijn dan een gewone blaasontsteking!

    Veel beterschap


    Ja dat had mijn moeder ook gehad, en toen moest ze een week in het ziekenhuis liggen enzo. D:
    Ik ga maandag naar de dokter -Damn nog een heel weekend wachten, terwijl ik er zwaar misselijk van ben :/- want nu is die gesloten ofzo.
    Vet k*t. .-.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.