• Ik stoot me vandaag overal tegenaan.
    Net met mijn bovenbeen tegen de punt van de tafel. Eerder met mijn scheen tegen de punt van de tafel. Ik ben met mijn schouder tegen de muur aangelopen. Én met mijn voet tegen de deur zodat de deur naar voor kwam en mij op mijn neus raakte, yieha.

    En mijn reacties zijn altijd van die Jackass reacties. Lachen en pijn lijden, yieha. Ohja, en vloeken, hoort erbij. 'cause im not a faggot who cries.

    Wie heeft ook wel eens van die ik-stoot-overal-tegenaan dagen? Dx En hoe reageer je daarop?


    I live for the applause, you will die for it.

    hahaha ik soms. en dan ga ik gewoon zitten zodat ik nergens tegen aan kan stoten (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik, en dan schreeuw of scheld ik. ;D


    your eyes are like stars in the night.

    ik...meestal begin ik te lachen en dan stop ik plots om auw te zeggen en verder te lachen :D


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Bij mij is dat altijd de ik-stoot-overal-tegenaan dag. haha nee, maar ik heb me wel gestoten vandaag. Vandaag heb ik alleen m'n teen aan de punt van de tafel gestoten, en tegen een kast deur opgelopen meer niet (krul)
    ohja, en ik vloek altijd of lach haha.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2010 - 22:36 ]


    The way we live, is the way we die

    Oh, dat heb ik zo vaak. Eerst roep ik luid "Auwh" of vloek ik en dan sla ik op een andere plek zodat de pijn daarnaartoe gaat.(cat)


    Jaybee dude (:

    Als ik me pijn doe heb ik eerst een minuut lang 'WTF?' in mijn hoofd /totale verwarring/ en dan voel ik pijn. Dan ga ik vloeken en in de zetel liggen.

    Ik heb vandaag in mijn vel gesneden tijdens benen scheren (:X), en met m'n schouder tegen de kast gelopen.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik heb wel vaak van die dagen, en dan ga ik er luid om schelden en echt hard op die plek slaan. Ik weet niet waarom ik dat doe, maar ik ben eraan gewend, dus zoveel pijn doet het niet. (nerd)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Soms, en dan zeg ik steeds heel droog 'auw'
    Maar ik heb niet vaak van die dagen wel vaak van die ik-loop-alles-omver-en-ga-per-ongeluk-op-alles-staan... Dan is iedereen altijd boos op me.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ikke, en dan wordt ik best chaggie. Of dan ga ik schelden. x'D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Had ik ook, we gingen vandaag verven.
    Dus Kelly zat weer onder de verf (cat)


    "Don't look back, you're not going that way."